کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        آب در غربال

        قیمت:
        93,000 تومان 88,350 تومان

        مشخصات کتاب آب در غربال

        ناشر
        تعداد صفحات
        238 صفحه
        شابک
        9786227425970
        سال انتشار
        1400
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب آب در غربال

        کامالا مارکاندایا نویسنده و روزنامه‌­نگار اهل هندوستان است. او در دانشگاه مَدرَس تحصیل کرد و از همان زمان به داستان­‌نویسی و انتشار آثارش در روزنامه روی آورد. پس از استقلال هندوستان به بریتانیا مهاجرت کرد اما همچنان بر اصالت هندی خود تأکید داشت. آثار مارکاندایا دربارۀ شکاف فرهنگی جامعۀ شهرنشین و روستانشین هندوستان است. کتاب حاضر نخستین رمان منتشرشدۀ مارکاندایاست که با استقبال فراوانی روبه‌­رو شد و پس از آن نیز نزدیک به ده اثر از او به زبان انگلیسی منتشر شد.

        آب در غربال روایت‎گر داستان پرپیچ‌‎وخم دختری‌ است به نام روکمانی که در مزرعه‌ای کنار همسرش کار می‎‌کند تا روزگار بگذراند، مزرعه‌ای که بارها و بارها خشک‎سالی، آفات و بادهای موسمی آن را تا مرز نابودی کشانده‎‌‌اند. روکمانی با جسارتی مثال‎‌‌‌زدنی تمام توانش را به کار می‎گیرد تا در برابر طوفان فقر و فاجعه بایستد و در این مسیر با متفاوت‎‌ترین روزهای زندگی‌اش مواجه می‎شود.

        منتقد نشریۀ کِرِکس ری‎ویوز نوشته است که این اثر زندگی روستایی در جنوب هند را با زبانی ساده اما جذاب و حکمت­‌آموز بیان می‌کند. او آب در غربال را اثری نامیده که روح شرقی به‌خوبی در آن جریان دارد و ساختار روایی با همدلی­‌ها و شوخی­‌های جذابی همراه شده که خواندن کتاب را به تجربه­‌ای جذاب تبدیل می‌­کند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب آب در غربال