کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        دیگر آمریکایی‌ها

        0 (0)
        قیمت:
        94,000 تومان 89,300 تومان

        مشخصات کتاب دیگر آمریکایی‌ها

        ناشر
        تعداد صفحات
        352 صفحه
        شابک
        9786227280159
        سال انتشار
        1400
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب دیگر آمریکایی‌ها

        داستان زادۀ ذهن لیلا لعلمی نویسنده‌ای مراکشی است که در آمریکا زندگی می‌کند. به تبع تجربیات زندگی چنین انسانی در آمریکا در این داستان نمود پیدا کرده است. آشنایی با این تجربه‌ها در قالب داستانی می‌تواند آشنایی بدیعی باشد.

        زبان داستان ساده و گویاست. شخصیت‌های داستان با ریزه‌کاری‌های فراوان ساخته و پرداخته شده‌اند و ارتباط برقرار کردن با آنها راحت است.

        دیگر آمریکایی‌ها در عین حال که داستانی جنایی است، همگام با آن ماجرای آشکار‌ شدن رازهایی پنهان است که شهری را درگیر خود می‌کند، خانواده‌ای را در تب‌وتاب آشکار شدن این راز‌ها از هم دور و در لحظاتی به هم نزدیک می‌سازد و مسئولیت اخلاقی انسان‌ها را در قبال یکدیگر صرف‌نظر از باورمندی‌ها و محل تولدشان تعیین می‌کند.

        نوعی از داستان که می‌تواند هم‌زمان عطش مخاطبان داستان‌های جنایی و درام را برطرف کند و در عین حال دربرگیرندۀ گفتمان‌های مهمی در ساحت حیات اجتماعی و سیاسی افراد باشد.

        «و من هنوز آنجا بودم... صحرا خانه‌ام بود، فضای باز، نور، سکوتی که در حقیقت سکوت هم نبود... بعد از مرگ پدرم، بالاخره آموختم عشق موجودی رام و مطیع نیست، حیوانی درنده‌خوست، آشفته و پیش‌بینی‌ناپذیر، عظیم و بخشنده. عشق بود که مرا از سوگ و تاریکی بیرون کشید.»

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر