کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        رویابافی با روسو

        0 (0)
        قیمت:
        49,000 تومان 46,550 تومان

        مشخصات کتاب رویابافی با روسو

        تعداد صفحات
        28 صفحه
        شابک
        9786222740405
        سال انتشار
        1400
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        خشتی
        جلد
        گالینگور

        دربارۀ کتاب رویابافی با روسو

        مجموعۀ «هم‌قدم با تابلوی نقاشی» شاهکارهای نقاشی دنیا را در دستان کودکتان قرار می‌دهد. در هر جلد از این مجموعه، اشعاری ساده و آهنگین کنار برجسته‌ترین و محبوب‌ترین آثار هنری قرار گرفته‌‌اند. هرکدام از این نقاشی‌ها اثری مستقل هستند و ترتیب نقاشی‌ها به‌گونه‌ای‌ است که قصه‌ای شیرین روایت می‌شود. جدا از خواندن و شنیدن این ترانه‌ها، کودک می‌تواند تنها با نگاه کردن به نقاشی‌های خوش‌رنگ و چشم‌نواز سرگرم‌ شود و لذت ببرد؛ این شیوه‌ای‌ است جذاب برای معرفی آثار نقاشان بزرگی چون ون‌گوگ، مونه، روسو و رنوآر به کودکان.
        «هم‌قدم با تابلوی نقاشی» می‌تواند اولین مواجهۀ کودکتان با تاریخ هنر و آثار هنری باشد و چه بسا از آنها هنرمندانی بزرگ بسازد. در انتهای هر جلد زندگی و فعالیت‌های هر هنرمند نیز به طور مختصر توضیح داده شده است تا کودک و والدین شناخت بهتری نسبت به هنرمندان پیدا کنند.

        نقاشی­‌های پرطراوت و زندۀ هنری روسو خوانندگان را به سفری خیالی دعوت می­‌کنند؛ به جنگلی پر از میمون­‌های بازیگوش، ببری که می­‌دود و چیزهای دیگری که شما را شگفت­‌زده می­‌کنند. نقاشی‌ها در کنار متنی آهنگین قرار گرفته‌­اند، این تصاویر جالب عاشقان کوچک هنر را به ­وجد می‌­آورند و مقدمه‌­ای هیجان‌­انگیز برای معرفی آثار خیال‌­انگیز هنرمند خواهند بود.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب رویابافی با روسو