کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        حداکثرگرا

        امریکا در جهان، از ترومن تا اوباما
        قیمت:
        355,000 تومان 337,250 تومان

        مشخصات کتاب حداکثرگرا

        شابک
        9786222770792
        سال انتشار
        1400
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب حداکثرگرا

        یک ارزیابی شگفت انگیز و تحریک آمیز از سلطه‌ی جهانی آمریکا توسط نویسنده‌ای با تجربه طولانی و سطح بالا در دولت ایالات متحده. حداکثرگرا تاریخ سیاست خارجی آمریکا را در پرتو نور غیرمنتظره‌‌ی جدیدی قرار می‌دهد و در عین حال درس‌های تازه و قانع کننده ای را برای حال و آینده ترسیم می‌کند.
        استفان سستانوویچ استدلال می کند که وقتی ایالات متحده در جهان موفق شده است، این کار را نه با ادامه مسیر، بلکه با تغییر آن انجام داده است - معمولا در میان مناقشات عمیق و عدم اطمینان. برای چندین دهه، ایالات متحده قدرتی بوده است که هیچ قدرت دیگری شبیه آن وجود نداشت. با این حال، روسای جمهور و سیاست گذاران نگران هستند که آن‌ها - و حتی بیشتر، پیشینیانشان - همه چیز را درست انجام نداده اند. آن‌ها با خود می‌گویند که کشورهای دیگر کمک چندانی به رویارویی با چالش‌های مشترک ندارند. نهادهای بین المللی بد کار می‌کنند. یک سیاست خارجی موثر هزینه زیادی دارد. حمایت عمومی متزلزل است.
        سستانوویچ نتایج چشمگیر برتری جهانی آمریکا را که بر روی این پایه‌های مضطرب بنا شده است، بررسی می‌کند، چرخه‌های تعهد بیش از حد و عملکرد ضعیف، اوج موفقیت و اعتماد به‌همراه پایین‌ترین شک و تردید را بازگو می‌کند. ممکن است فکر کنیم زمانی بود که نقش بین‌المللی آمریکا منعکس‌کننده اتحاد دو حزبی، تداوم سیاست و توانایی منحصر به فرد برای همکاری با دیگران بود، اما این کتاب داستان متفاوتی را روایت می‌کند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب حداکثرگرا