کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        کوانتوم در چند دقیقه

        توصیف فشرده ی گیتی از دریچه ی کوانتومی
        0 (0)
        قیمت:
        259,000 تومان 246,050 تومان

        مشخصات کتاب کوانتوم در چند دقیقه

        تعداد صفحات
        426 صفحه
        شابک
        9786229849545
        سال انتشار
        1400
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        خشتی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب کوانتوم در چند دقیقه

        فیزیک کوانتومی علم است نه جادو. با این وجود، آنچه می‌تواند انجام دهد واقعا جادویی‌ست و ما در تقلای فهمیدن آن، خودمان را در عمق طبیعت و واقعیت بسیار بکر می‌یابیم.
        فیزیک کوانتومی ، دنیایی پر رمز و راز است که در آن، ذرات زیراتمی ظاهرا می‌توانند جادو کنند. آن‌ها می‌توانند در یک مکان ناپدید شوند و خود به خود در جایی دیگر ظاهر شوند، یا با وجود اینکه در دو سوی مخالف گیتی قرار دارند، فورا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.ذرات حقیقی می‌توانند با ذرات مجازی که از گیتی انرژی گرفته‌اند، ترکیب شوند. این برهم‌کنش‌ها، بر نیروهای بنیادینی حاکم است که اتم‌ها و مولکول‌ها را به هم پیوند می‌دهند و خود ساختار ماده را ایجاد می‌کنند. از نگاه غیرحرفه‌ای‌ها، دنیای کوانتومی، دنیایی جادویی به نظر می‌رسد.
        فیزیک کوانتومی، کاربردهای بی‌شماری دارد.همه‌ی اجزای الکترونیکی در کامپیوترها، تلفن‌ها، تلویزیون‌ها و تبلت‌های ما به لطف اصول کوانتومی کار می‌کنند. لیزر نمی‌تواند بدون ترازهای کوانتیده‌ی انرژی در اتم‌ها، وجود داشته باشد. تصویربرداری (اسکن) پزشکی در عمل، با به کار بردن سازوکارهای کوانتومی، بدن شما را روبش می‌کند. فیزیک کوانتومی همچنین گامی‌ست برای رسیدن به نظریه‌ی همه‌چیز.برخی دانشمندان این نظر جنجالی را اظهار کرده‌اند که حتی ماهیت انسان نیز، مکانیک کوانتومی است.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب کوانتوم در چند دقیقه