کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        سه مادر

        قیمت:
        88,000 تومان 83,600 تومان

        مشخصات کتاب سه مادر

        ناشر
        تعداد صفحات
        344 صفحه
        شابک
        9786227786514
        سال انتشار
        1400
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب سه مادر

        مادر، با هر رنگ پوست، هر نژاد، هر زبان و هر ملیتی، همیشه در کنار فرزند است. روزی که هیچ‌کس به داد فرزند نرسد؛ فقط مادر است که غمخوار اوست. تغذیۀ فکری و روحی فرزندان هم از منبع لطیف لالایی‌‏ها، پندها و اندرزهای مادران صورت می‌گیرد. مادر پشتیبان فرزند است، برایش دعا می‌کند و در غم و شادی‏‌اش شریکِ راستین اوست. پشت سر مردان موفق و تاریخ‌‏ساز هم مادری است که او را لحظه‌به‌لحظه برای در آغوش‌ گرفتن آن افتخار و آن شکوه تربیت‌کرده است.
        مردان بزرگی چون مارتین لوترکینگ، مالکوم ایکس و جیمز بالدوین که برای حقوق مدنی سیاه‌پوستان آمریکا مبارزه کردند از همین دست مادران داشته‌‏اند. در لابه‌لای سخنان و نوشته‏‌های این فرزندانْ آموزه‌‏های مادرانشان می‌درخشد. این فرزندان در حقیقت رؤیاهای مادرانشان را تبدیل به آرمان و شعار سیاسی و اجتماعی کردند تا به کمک آنْ وضعیت سیاه‌پوستان آمریکا، مناسبات نژادی در جامعۀ ایالات‌متحده آمریکا و بی‏‌عدالتی‏‌های آشکار و پنهان نژادپرستی در جهان را دگرگون کنند.
        این کتابْ داستان سه مادری است که سه فرزند مبارز و آزادیخواهْ تقدیم جامعۀ سیاه‌پوست آمریکا کردند، حدود یک قرن زیستند، قربانی دادند و آمریکای قرن هیجدهم را با ویژگی‌‏هایی متفاوت به آمریکای قرن بیست و یکم تبدیل کردند، آمریکاییْ که هنوز به نصیحت‌‏های این مادران و آموزه‌‏های فرزندانشان نیازمند است.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب سه مادر