کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        آغوش درمانی 2

        قیمت:
        6,500 تومان 6,175 تومان

        مشخصات کتاب آغوش درمانی 2

        تعداد صفحات
        96 صفحه
        شابک
        9786007632017
        سال انتشار
        1394
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        جیبی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب آغوش درمانی 2

        ما انسان‌ها یاد گرفته‌ایم به روش‌های گوناگون با هم سخن بگوییم و از طریق کلمات، حرکات، ایما و اشاره، رفتار، نگاه و لمس کردن،احساس و مقصودمان را به یکدیگر ابراز کنیم.
        در کتاب «آغوش درمانی» نشان دادیم که آغوش‌گیری همدلانه و صمیمانه چه نقشی در افزایش سلامت و بهبود جسمی و روانی فرد دارد. در کتاب «آغوش ‌درمانی 2»، بُعد دیگری از آغوش‌درمانی مطرح می‌شود: این که هر نوع آغوش‌گیری زبان خاص خودش را دارد و پیام خاصی را منتقل می‌کند.
        کتلین کیتینگ نویسنده این کتاب، فارغ‌التحصیل رشته‌ی روانشناسی بالینی است و سال‌ها به عنوان مشاور، روان‌درمانگر، مربی سلامت روان، سخنران انگیزشی و مددکار خانواده خدمات ارزشمندی را ارائه داده است.
        او همچنین نویسنده‌ی کتاب پرفروش و پرطرفدار «آغوش‌درمانی»است. تمرکز کتلین در مقام یک مشاور فردیِ خلاق این است که کاری کند تا مردم با خود و باطن خویش ارتباط برقرار کنند و به ارزش وجودی و انسانی خویش پی ببرند.
        کیتینگ می‌گوید: «کتاب آغوش‌درمانی را زمانی به رشته‌ی تحریر در آوردم که سرپرست آموزش در یک بیمارستان روانی خصوصی در کالیفرنیا بودم. انگیزه‌ی نگارش این کتاب این بود که فهمیدم ما انسان‌ها بیش از قرص و دارو نیازمند این هستیم که روان جریحه‌دار شده‌ی خود را التیام بخشیم؛ همچنین نیاز داریم که عشق را لمس کنیم. »

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب آغوش درمانی 2