کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        عاشقانه های یک گرگ

        قیمت:
        145,000 تومان 137,750 تومان

        مشخصات کتاب عاشقانه های یک گرگ

        ناشر
        تعداد صفحات
        319 صفحه
        شابک
        9786227782301
        سال انتشار
        1400
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب عاشقانه های یک گرگ

        دستگیری و مبارزه با اشرار و قاچاقچیان و متجاوزین به مال، جان و ناموس دیگران به عهده پلیس و نیروهای امنیته. اگه قرار باشد هرکس خودسر وکیل و وصی مردم باشد. خودش محاکمه، قضاوت و خودش هم مجری قانون شهر و جامعه دچار هرج و مرج می شود. آن وقت هرکس با هر که دشمنی دارد طرف مقابل را می کشد و به تو می گوید به قول تو کار شاهین سیاه یا گرگ تنهاست.

        -نه پدرجان، افرادی که به دست شاهین و گرگ کشته میشن جرایم آنها به اطلاع پلیس می رسه و مخفیانه اطلاع رسانی می کنند و تازه اوضاع شهر بی نظم و تا حدودی دچار هرج و مرج است. و کار از دست پلیس خارج شده است. چون آنها با مشکلات سیاسی به وجود آمده در مقابل یک کار انجام شده قرار گرفتند و این فرصتی برای مافیای موادمخدر و اراذل اوباش شهر است که دست به کارهای خلاف و غیرانسانی می زنند.

        -مثلا همین دو هفته دو جوان شرور دختری را به عنوان مسافر سوار ماشین کردند و بعد او را به محلی دورافتاده برده و به او تجاوز کردند. و اون دخترا می رفتند پاسگاه برای شکایت.

        -اتفاقا رفتند و پدرم سرهنگ طوفان شخصا مداخله و دستور رسیدگی فوری داد. اما چه کسی می داند. یا می توانسته بفهمد که آن دو جوان متجاوز چه کسانی بودند. وقتی پدرم آنها را برای بررسی شکایت و تشکیل پرونده به شهربانی فرستاده بود. انفجار بمب جلوی شهربانی که توسط مخالفین مسلح حکومت انجام شد موجب ترس و وحشت آنها شد که قید شکایت را زده و از آنجا فرار کردند. اوضاع امنیتی شهر تا حدودی دچار هرج و مرج است.

        پدر گفت: خوب آخرش چی شد؟

        -یکی از اداره پست اومد پاسگاه با پاکتی حاوی نامه و یک نوار کاست، پدرم نوار رو گذاشت تو ضبط صدای همان راننده و فرد همراهش که نحوه تجاوز به آن دختر و دختری دیگر و یه پسر بچه را توضیح می دادن.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار کریم ابدی خواه فتیده