کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        مهمانی گوگل

        0 (0)
        ناموجود

        مشخصات کتاب مهمانی گوگل

        تعداد صفحات
        144 صفحه
        شابک
        9786002745682
        سال انتشار
        1400
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب مهمانی گوگل

        اولین چیزی که در سرعت سایت موثر است، سروری است که سایتتان روی آن میزبانی می شود. اگر سرورتان سرعت خوبی داشته باشد و محل سرورتان به محل کاربر بیننده سایت نزدیک باشد، قطعا سرعت مناسبی خواهید داشت.

        برای فضای میزبانی تان هزینه کنید و سعی کنید بهترین گزینه ها را انتخاب کنید. اینجا جایی نیست که برای صرفه جویی مناسب باشد و ممکن است همه کسب و کار شما تحت تاثیر قرار گیرد. البته اگر ابتدای کار هستید، می توانید با گزینه های ارزان تر شروع کنید؛ ولی به خاطر داشته باشید که پیوسته در دسترس بودن سایت را بررسی کنید و با توجه به افزایش بازدید سایتتان، به سرویس های بهتری مهاجرت کنید. تاکید می کنم که پیوسته در دسترس بودن بسیار مهم است. اگر فضای میزبانی مناسبی نداشته باشید، ممکن است گاهی از دسترس خارج شوید و این یکی از خط قرمزهای گوگل است.

        قالب سایت گزینه دومی است که در سرعت سایت شما اثر می گذارد. قالب های حرفه ای نسخه های بهینه شده برای موبایل و دسکتاپ دارد. همین موضوع به ظاهر ساده رتبه محتواهای سایت شما را تحت تاثیر قرار می دهد. قالب های رایگان معمولا مشکلاتی دارد که یکی از آن ها سرعت کم است. سعی کنید برای سایت خود قالب مناسبی پیدا کنید که نسخه موبایل بهینه داشته باشد و سرعت آن نیز مطلوب باشد.

        گوگل اخیرا تاکید زیادی بر نسخه موبایل سایت ها می کند و این موضوع را تا حدی جدی گرفته که می گوید اول نسخه موبایل سایت ها را بررسی و ثبت می کند و سپس به سراغ نسخه دسکتاپ می رود! پس اگر نسخه موبایل سایتتان مناسب نباشد، تقریبا همه فرصتتان را از دست خواهید داد و در ماحصل نمره خوبی به دست نخواهید آورد.

        مسئله سوم حجم محتوای صفحه ای است که ایجاد کرده اید. می توان حجم یک صفحه را به دو بخش تقسیم کرد: عناصر قالب و محتوایی که تولید می کنید.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب مهمانی گوگل