کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        داوودی سفید

        0 (0)
        قیمت:
        195,000 تومان 185,250 تومان

        مشخصات کتاب داوودی سفید

        تعداد صفحات
        381 صفحه
        شابک
        9786006999975
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        2
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب داوودی سفید

        داستان کتاب داوودی سفید در کره، سال 1943 می گذرد. هانا تمام زندگی خود را تحت اشغال ژاپن گذرانده است. او به عنوان یک هانیئو، یک غواص زن در دریا، از استقلالی برخوردار است که تعداد کمی از کره ای های دیگر هنوز می توانند ادعا کنند. تا روزی که هانا خواهر کوچکترش را از دست یک سرباز ژاپنی نجات می دهد و خودش اسیر می شود و به منچوری منتقل می شود. در آنجا او مجبور می شود در یک فاحشه خانه نظامی ژاپنی کار کند. اما در آنجا با زنانی آشنا می شود که زنانی با قدرت و جسارت هستند. او راه خانه خود را پیدا خواهد کرد. این سرگذشت یک زن با قدرت است که از فراز و نشیب های مختلف زندگی عبور می کند و هربار قوی تر از همیشه در اجتماع مردسالارانه ظاهر میشود.

        کره جنوبی، 2011. امی بیش از شصت سال را صرف فراموش کردن فداکاری خواهرش کرده است، اما برای کشف صلح باید با گذشته مقابله کند. آیا امی با دیدن شفای فرزندان و کشورش می تواند از میراث جنگ فراتر رفته و بخشش پیدا کند؟

        کتاب "داوودی سفید" پر تعلیق، امیدبخش و در نهایت رستگار، داستان دو خواهر را روایت می‌کند که عشقشان به یکدیگر آنقدر قوی است که بر شرارت‌های وحشتناک جنگ پیروز شوند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر