کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        کیم جی یونگ متولد 1982

        0 (0)
        قیمت:
        99,000 تومان 94,050 تومان

        مشخصات کتاب کیم جی یونگ متولد 1982

        تعداد صفحات
        154 صفحه
        شابک
        9786006999968
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        5
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب کیم جی یونگ متولد 1982

        کتاب «کیم جیانگ متولد 1982» یک رمان داستانی از چونام جو است. چو که نویسنده سابق برنامه های تلویزیونی بود ، دو ماه به طول انجامید تا این داستان را بنویسد. داستانی که با زندگی شخصی او نقاط مشترکی دارد. به همین دلیل توانسته بود نگارش این کتاب را خیلی سریع به پایان برساند. این کتاب در اکتبر 2016 توسط مینومسا منتشر شد و تا 27 نوامبر 2018 بیش از 1 میلیون نسخه فروخته است . این پرفروش ترین رمان کره ای از زمان نگارش کتاب "لطفا به مادر نگاه کنید" است.

        داستان یک زن خانه دار است که به مادری در خانه تبدیل می شود و بعدا از افسردگی رنج می برد. این موضوع تبعیض جنسی روزمره را که شخصیت اصلی از زمان جوانی با آن دست به گریبان بوده است را نشان می دهد.

        این رمان داستانی درباره زندگی معمولی کیم جیونگ از جمله یک تاریخچه کوتاه خانوادگی ، تولد ، بزرگ شدن و زندگی بزرگسالی را روایت می کند. این کتاب به روشنی سختی هایی را که یک دختر از کودکی متحمل می شود را نشان می دهد. در حقیقت شخصیت اصلی این رمان خود نمونه ای از باقی زنان است. این تبعیض و قضاوت اجتماعی را نشان می دهد که زنان با آن روبرو بوده اند ، نظر آنها در این باره و نحوه واکنش آنها در برابر آن چیست.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب کیم جی یونگ متولد 1982