کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        1

        سنگ، کاغذ، قیچی

        0 (0)
        قیمت:
        199,000 تومان 189,050 تومان

        مشخصات کتاب سنگ، کاغذ، قیچی

        ناشر
        تعداد صفحات
        296 صفحه
        شابک
        9786227566574
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب سنگ، کاغذ، قیچی

        آلیس فینی، نویسندۀ بریتانیایی، پیش از آنکه به رمان‌نویسی روی بیاورد تهیه‌کننده و خبرنگار شبکۀ بی‌بی‌سی در حوزه‌های سرگرمی و هنر بود. نخستین اثر او، گاهی دروغ می‌گویم، در سال ۲۰۱۷ به چاپ رسید و موفقیت چشمگیری به دست آورد و به زبان‌های متعدد ترجمه شد.
        «سنگ، کاغذ، قیچی» چهارمین رمان آلیس فینی است و خیلی زود توانسته موفقیت رمان اول نویسنده را تکرار کند و به فهرست پرفروش‌های بین‌المللی راه یابد. شخصیت‌های این رمان در فضایی برفی و وهم‌آلود که یادآور فیلم هیجان‌انگیز درخشش، اثر استنلی کوبریک، است به‌تدریج رازهای زندگی یکدیگر را کشف می‌کنند.
        آدام و آملیا به اسکاتلند سفر می‌کنند تا در هتلی کنار دریاچۀ بلک‌واتر، دور از هیاهوی لندن، مشکلاتشان را حل کنند. این هتل زیبا درواقع کلیسایی قدیمی است، با منظره‌ای خیره‌کننده در دل طبیعتی دست‌نخورده، اما اوضاع آن‌طور که این زوج انتظار دارند پیش نمی‌رود: آب و برق قطع می‌شود، سروصداهای عجیبی از گوشه‌وکنار کلیسا به گوش می‌رسد، درها بی‌جهت باز و بسته می‌شوند، امکان تماس با هیچ‌کس وجود ندارد و انگار کسی این زوج را زیر نظر گرفته است. به‌علاوه، مشخص می‌شود سرداب کلیسا محل دفن جادوگران بوده و ارواح آن‌ها مدام در آن اطراف پرسه می‌زند...
        نتفلیکس درحال ساخت سریالی بر اساس رمان «سنگ، کاغذ، قیچی» است.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر