کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        قصه های ناتمام

        نومه نور و سرزمین میانه به پیوست ضمایم کتاب «فرزندان هورین» و «راهنمایی بر اسامی موجود در فرمانروای حلقه ها»
        قیمت:
        450,000 تومان 427,500 تومان

        مشخصات کتاب قصه های ناتمام

        ناشر
        تعداد صفحات
        654 صفحه
        شابک
        9786222344702
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب قصه های ناتمام

        داستان های ناتمام» نام مجموعه ای از داستان های تکمیل نشده است که اجل به «جی. آر. آر. تالکین» مهلت نداد پایانشان را مشخص سازد و سرانجامشان نامشخص ماند. این کتاب حاوی اطلاعات بسیار و اشاره های امیدوار کننده اما ناتمامی درباره تاریخ «سرزمین میانه» است، هم در لابلای داستانها و هم در مقالات و شرح های جذاب آن که به دست «کریستوفر تالکین» پسر تالکین نوشته شده است. داستان های ناتمام سرانجام پس از مرگ تالکین در سال ۱۹۸۰ توسط پسرش به چاپ رسید. این کتاب شامل چهار بخش اصلی است که هر کدام از آن ها چند داستان را در بردارد که دنباله هر کدام از آن ها انبوهی از یادداشت های تکمیلی نویسنده آمده است که خیلی نقاط تاریک را روشن می سازد اما به اقرار خود کریستوفر به دلیل پراکندگی ها متعدد در دست نوشته ها مقداری از خلا های داستان همچنان باقی می ماند و کریستوفر صرفا به گمانه زنی بسنده می کند. اکتشاف فوق العاده ای در "قصه های ناتمام" در انتظار شما است. کریستوفر تالکین از افسانه های اسطوره ای و فراموش شده که از بایگانی های پدرش کشف کرده است، پرده برداری می کند. از داستانهایی که پیش از این هرگز حکایت نشده اند.
        دوره اول
        لرد جوان، تورین، از دست نیروهای مورگوت فرار کرد و به عنوان فردی قانون شکن پنهان شده بود، تا اینکه بتواند انتقام قوم خود را از شیطانی که خانه اش را خراب کرده است، بگیرد. اما تورین زیر طلسم یک اژدها نفرت انگیز زندگی می کرد - و هویت مخفی او بیش از آنچه می دانست پنهان شده بود.
        دوره دوم
        قلب شاهزاده آلداریون متعلق به ارندیس بود، اما شور و شوقی وصف ناشدنی برای اقیانوس و کشتی های بزرگی که دور از چشم دریانوردی می کردند، داشت. اما هیچ کس نمی تواند دو معشوقه داشته باشد - و هیچ عشق فانی نمی تواند در مقابل جذابیت دریا پیروز شود.
        دوره سوم
        ایزیلدور، جنگجوی بزرگ، با تک حلقه ای که از دست لرد سارون تاریک ربوده شده بود تا او را از شیاطین مخفی کند، فرار کرد. اما ایزیلدور مسئولیت سنگین حامل حلقه بودن و وسوسه های آن را درک خواهد کرد.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر