کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        ثروتمندترین مرد بابل

        قیمت:
        189,900 تومان 180,405 تومان

        مشخصات کتاب ثروتمندترین مرد بابل

        تعداد صفحات
        200 صفحه
        شابک
        9789642369737
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        13
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب ثروتمندترین مرد بابل

        عظمت ما به عنوان یک ملت، به وضعیت مالی هر یک از ما به عنوان یک فرد وابسته است. این کتاب درباره کامیابی‌های فردی هر یک از ماست. کامیابی این است که در اثر کوشش، تلاش و مهارت‌های خود به هدف‌‌هایی که در سر داریم، برسیم. کلید کامیابی، آمادگی کافی ماست. شاید اقدامات و کردار ما عاقلانه‌تر از افکارمان، و افکار ما عاقلانه تر از شعور و فهممان نباشد.

        این کتاب به‌منظور رفع کمبودها و مشکلات مالی نوشته شده است و راهنمایی برای شناخت و درک مسائل مالی است. هدف از نگارش این کتاب، خلق بینشی است تا علاقه‌مندان به موفقیت مالی به کمک آن ثروتمند شوند، ثروتمند بمانند و از محل درآمدهای ناشی از آن، ثروت‌اندوزی بیشتری داشته باشند.

        در صفحات پیش‌رو، به شهر بابل قدیم برمی‌گردیم. بابل، خاستگاه اصول مدیریت امور مالی است و امروزه این اصول در سراسر دنیا مطالعه و اجرا می‌شود و کسانی که به این قواعد پای‌بند بوده‌اند، به موفقیت‌های بزرگ مالی نائل شده، بر موجودی حساب های بانکی خود افزوده و با اشتیاق فراوان، مشکل مالی خود را حل کرده‌اند. نویسنده این کتاب امیدوار است که مطالب این اثر برای خوانندگان جدید هم به همان اندازه الهام‌بخش باشد.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب ثروتمندترین مرد بابل