کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        راهنمای موسیقی دانان جوان

        نکاتی از نوجوانان و حرفه ای ها
        قیمت:
        195,000 تومان 185,250 تومان

        مشخصات کتاب راهنمای موسیقی دانان جوان

        تعداد صفحات
        253 صفحه
        شابک
        9786227858105
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب راهنمای موسیقی دانان جوان

        این کتاب با واقع‌بینی تحسین‌برانگیزی از ورود نابهنگام به ورطه‌ی مفاهیم فلسفی و زیبایی‌شناسانه امتناع کرده‌ و پذیرفته‌ است که موسیقی بالاخص در مفهوم نوازندگی پیش از هر چیز یک مهارت است؛ مهارتی که در عین وفاداریِ کامل به فرهنگ و هنر پهلو می‌زند به نوعی تخصص ورزشی. از این‌رو راهنمای موسیقی‌دانان جوان جوری پیش می‌رود که گویی قرار است به ورزش‌کاران مشتاق پیش‌آگهی‌هایی بدهد برای حضور موفق‌تر در باشگاه و لذت ‌بردن بیش‌تر از پیشرفت‌شان.
        کتاب موفق می‌شود نشان بدهد که مسیر برای حرفه‌ای‌ها و نوآموزان همیشه کمابیش یکسان بوده‌ است و هر دو گروه با موضوعاتی بیش‌وکم مشابه دست‌به‌گریبان بوده‌اند. جامعه‌ی آماریِ کتاب دقیق، فکرشده و از اساس بدون هیچ پیش‌داوری طرح‌ریزی شده و از این‌رو با صداقتی مثال‌زدنی اکثر مشکلات پایه‌ای را کشف کرده و راه‌های برون‌رفت از آن‌ها را پیشنهاد می‌دهد.

        اگرچه نام کتاب لغت «جوان» را یدک می‌کشد، بی‌تردید می‌توان ادعا کرد برای هر موسیقی‌دانی از هر گروه سنی کارآ و خواندنی‌ است، چون به همان نسبت که می‌تواند برای هنرجویان نکته‌های بدیع و تازه‌ای را پیشِ پا بگذارد این قابلیت را هم دارد که برای هنرآموزان و استادان نیز واجد مفاهیمی تیزبینانه باشد که راه‌ورسم آموزش را آسان‌تر کند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب راهنمای موسیقی دانان جوان