کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        آناتومی تمرینات قدرتی

        ناموجود

        مشخصات کتاب آناتومی تمرینات قدرتی

        ناشر
        تعداد صفحات
        200 صفحه
        شابک
        9786005751499
        سال انتشار
        1399
        نوبت چاپ
        3
        قطع
        رحلی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب آناتومی تمرینات قدرتی

        امروزه پیشرفت‌های زیادی در روش‌های علمی تمرینات بدن‌سازی و پرورش اندام ایجاد شده است، با این وجود هنوز هم ورزشکاران در درک صحیح استفاده از این روش‌ها با مشکلاتی مواجه هستند. یکی از راه‌های درک بهتر روش‌های علمی و احساس بهتر نسبت به تاثیر روش‌های تمرینی استفاده شده، شناخت بهتر عضلات درگیر در هنگام تمرین است. کتابی که هم اکنون در اختیار شماست، ترجمه یکی از معروف‌ترین کتاب‌ها در این زمینه در سال‌های اخیر است که با طراحی‌های ماهرانه به شکل کاملا مصور، عضلات درگیر در تمرینات بدن‌سازی را مشخص کرده، چگونگی عملکرد عضلات اصلی درگیر در هر تمرین را به شکل مصور و تشریحی توضیح داده و در نهایت مراحل هر تمرین را به اختصار شرح داده است. لازم به ذکر است که این کتاب از چاپ اول آن در سال 2001 تا امروز، چندین مرتبه تجدید چاپ و ویرایش شده و به یکی از پرفروشترین کتب در زمینه تمرینات قدرتی و بدن‌سازی در جهان تبدیل شده به طوری‌که بیش از یک میلیون نسخه از ویرایش دوم آن در سراسر جهان به فروش رسیده است که خود حاکی از ارزش بالای کمی و کیفی مطالب آن است.

        نسخه حاضر ترجمه ویرایش سوم این کتاب است که در سال 2010 به چاپ رسیده است. انچه که این ویرایش را نسبت به ویرایش‌های قبلی متمایز می سازد، اضافه کردن بخش‌هایی در مورد آسیب‌های تمرینات قدرتی و همچنین تمرینات کششی مورد نیاز برای هر دسته از عضلات است که به ترتیب در صفحات زرد و قرمز رنگ مشخص شده‌اند. بخش مربوط به آسیب‌های تمرینات قدرتی، به خوبی تاثیر تکنیک‌های غلط اجرای تمرینات که منجر به آسیب دیدگی می شود را تشریح کرده و در ادامه راه‌های پیشگیری از آسیب‌ها و همچنین حالت‌های تمرینی متناسب با ویژگی‌های ریخت شناسی ویژه افراد را نیز توضیح داده است که آن را علاوه بر ورزشکاران، به منبعی بسیار غنی برای مربیان، متخصصان آسیب شناسی ورزشی و پزشکیاران ورزشی تبدیل کرده است. همچنین این کتاب می‌تواند منبعی بسیار غنی و سودمند در زمینه آشنایی با آناتومی بدن انسان و تجزیه و تحلیل حرکات (حرکت شناسی) برای دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی و سایر علوم مرتبط باشد چراکه به زیبایی و از طریق تصاویر تمام رنگی، تمامی عضلات و استخوان‌ها، تاندون‌ها، لیگامنت‌ها و سایر بافت‌های پیوندی درگیر در هر تمرین قدرتی و عملکرد اختصاصی هر یک را را به خوبی نمایش و توضیح داده است. مربیان بدن‌سازی و تمامی ورزشکاران می‌توانند به آسانی و با استفاده از تصاویر این کتاب، ‌با عضلات اصلی هر تمرین و همچنین تکنیک صحیح اجرای آن آشنا شده و با توجه به توضیحات ارائه شده در کتاب، به تنظیم صحیح و علمی برنامه‌های هفتگی و ماهانه تمرینات قدرتی خود پرداخته‌، عضلات مورد نظر جهت تقویت و توسعه را بهتر شناخته و از تمرینات خاص آنها جهت بهبود عملکرد ورزشی خود استفاده نمایند.
        این کتاب به نحوی طراحی شده است که ضمن دقت در محتوی و کیفیت، سادگی و جذابیت آن حفظ شده است، به نحوی که اغلب ورزشکاران می توانند از آن بهره ببرند؛ چه اینکه از حرکات پیشنهاد شده برای تقویت عمده هر بخش از بدن استفاده نمایند، یا اینکه بر روی عضلات خاص هر تمرین در حرکات خود تمرکز داشته و از توصیه‌های آسیب شناسی و حرکات کششی مورد نیاز سود ببرند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب آناتومی تمرینات قدرتی