کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        پایتخت ملک

        0 (0)
        قیمت:
        100,000 تومان 95,000 تومان

        مشخصات کتاب پایتخت ملک

        تعداد صفحات
        264 صفحه
        شابک
        9786222851347
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب پایتخت ملک

        کوفه از جمله سرزمین های مورد توجه پیامبران و امامان است که حضرت آدم، نخستین پیامرسان الهی، و حضرت محمد صلی الله علیه و آله، به عنوان آخرین پیامبران خداوند، به آن توجهی ویژه مبذول داشتند و امام علی علیه السلام آن را به عنوان پایتخت حکومت خود برگزید؛ این گونه که از روایت مشخص است این سرزمین مرکز حکومت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف نیز خواهد بود. با توجه به اهمیت بالایی که کوفه از آن برخوردار است، کتاب پیش رو در چهار فصل، به بیان مطالبی پیرامون آن می پردازد.

        فصل نخست به شرح تاریخچه ای از کوفه، فضائل آن و مقامات و ملکوت این سرزمین اختصاص دارد. فصل دوم مقامات و فضائل مسجد اعظم کوفه را به بحث می گذارد و فصل سوم به مسجد سهله می پردازد. چهارمین و آخرین فصل که عنوان آن مهدی موعود است، نکاتی را درباره امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ارائه می دهد و مواردی را درباره ی ایشان در اختیار می گذارد که پیش از این کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

        مطالعه ی این کتاب به علاقه مندان به متون دینی و مذهبی و کسانی که عشق به ائمه را در دل خود دارند و هم چنین به همه ی کسانی که کنجکاوند تا درباره ی سرزمینی بخوانند که فرستادگان خداوند به آن توجه مخصوصی داشتند، پیشنهاد می شود.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب پایتخت ملک