کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        12 rules for life

        زبان اصلی
        0 (0)
        ناموجود

        مشخصات کتاب 12 rules for life

        تعداد صفحات
        473 صفحه
        شابک
        9780241351635
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        گالینگور

        دربارۀ کتاب 12 rules for life

        کتاب « ۱۲ قانون زندگی » جردن بی پیترسون، از مطرح‌ترین کتاب‌های روان شناسی و موفقیت منتشر شده در سال ۲۰۱۸ است و از زمان انتشار، همواره در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویرک‌تایمز، آمازون و ... بوده است. این کتاب در حقیقت ساده شده کتاب قبلی او یعنی «طرح واره‌های معنا: معماریِ باور» است.

        روان‌شناس مشهور جُردن بی. پیترسون برای پاسخ به این سؤال که از مشکل‌ترین سؤالات زندگی است، به طور اختصاصی حقایق به دست آمده‌­ی تاریخی را با نتایج جذابِ تحقیقات پیشرفته علمی ادغام می‌کند.

        دکتر پیترسون در این اثر با زبانی طنز، شگفت ‌آور و آموزنده به ما می‌گوید که چه سرنوشت تلخی در انتظار آنهایی است که بیش از حد انتقاد می‌کنند، چرا هر وقت گربه‌ای را در خیابان می‌بینید، همیشه باید نوازشش کنید، چرا مصریان باستان مقامی را می‌پرستیدند تا عشق فراوان خود را به والاترینِ خدایان ابراز کنند و وقتی مردم خشمگین، متکبر و کینه­ جو می‌شوند، در چه مسیرهای هراس ­انگیزی پا می‌گذارند.

        دکتر پیترسون در این کتاب، در تمام این وادی‌ها سفر می‌کند و نظم،آشوب، آزادی، ماجراجویی و مسئولیت را مورد بحث قرار می‌دهد و در نهایت حکمت دنیا را در ۱۲ قانون عملی و ژرف برای زندگی خلاصه می‌کند. کتابِ «۱۲ قانون زندگی» چیزهای عادی و مدرنِ علم، ایمان و طبیعت انسان را در هم می‌کوبد و در عین حال ذهن و روح خوانندگانش را دگرگون و بزرگ می‌کند.

        این ۱۲ قانون به ما کمک می‌کنند تا درست زندگی کنیم، بتوانیم وزنِ خودآگاهی خودمان را تحمل کنیم. بتوانیم دانش و‌ آگاهی از شکنندگی، ضعف و مرگ خودمان را تحمل کنیم، بدون این که احساس غم، خشم، حسادت و یا میل به انتقام ، تخریب و نابودی داشته باشیم.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب 12 rules for life