کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        تاپستری

        قیمت:
        110,000 تومان 104,500 تومان

        مشخصات کتاب تاپستری

        تعداد صفحات
        88 صفحه
        شابک
        9786225820043
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        وزیری
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب تاپستری

        از گذشته تا به امروز هنرمندان در پی یافتن مواد و ابزارهای جدید و مناسب برای به تصویر کشیدن ذهنیات و تخیلات خود هستند. دست‌بافته‌های من همیشه بازتابی از زندگی دیروز و پلی بین گذشته و آینده است. حوض‌های ماهی، درخت، گیاهان، گل آفتابگردان در تار و پودهای نخی و پشمی گرفته تا دست‌بافته‌های چوبی، الیاف پشمی کارهای من همیشه با مواد طبیعی رنگرزی شده‌اند یا خود رنگند.
        احساس یکی‌شدن با طبیعت و در آن زندگی‌کردن لابه‌لای چوب‌های ریز و درشت با رنگ های قرمز، سبز و قهوه‌ای و گم‌شدن میان جنگل‌های بافته شده با چوب ، میوه، ریشه، پوست و شاخه‌های درختان.
        عشق به طبیعت و تجربه کردن بافته‌های ابتدایی مانند سبدبافی و حصیربافی دنیای جدیدی از احساس و زندگی را برایم به ارمغان آوردند.
        این تجربه زیبا در قالب آویزه‌های دیوار و قاب‌های چوبی در هر خانه‌ای شور و شعف وصف‌ناپذیری را به وجود را به وجود می‌آورند. بردن بخشی از طبیعت به دورن خانه‌ها و آپارتمان‌های شهری و در کنار آن اندیشیدن به اینکه تا چه حدی از طبیعت فاصله گرفته‌ایم! شاید این دیدگاه هنری مرهمی بر دلتنگی‌های شهری باشد.
        فضایی آرام و درعین حال همراه با نوایی غم‌انگیز از این احساس که نقش طبیعت در زندگی‌مان کمرنگ‌تر می‌شود. با سرانگشتانم طبیعت را لابه لای تارها می‌بافم تا زندگی را احساس کنم.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب تاپستری