کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        زنان باهوش آخرش پولدار می شوند

        0 (0)
        قیمت:
        195,500 تومان 185,725 تومان

        مشخصات کتاب زنان باهوش آخرش پولدار می شوند

        تعداد صفحات
        300 صفحه
        شابک
        9786007221044
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        3
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب زنان باهوش آخرش پولدار می شوند

        ین کتاب، یک نقشۀ راه مالی است که به خانم‌ها نشان خواهد داد چطور از جایی که در حال حاضر هستند، به جایی که می‌خواهند باشند برسند. خبر خوب این است که زنان در استفاده کردن از نقشۀ راه خیلی خوبند. بی‌شک از بیشتر مردها در این کار بهترند! مردها عموما ترجیح می‌دهند بی‌هدف برانند و به امید یافتن علامت راهنمای آشنایی باشند، تا این که اعتراف کنند گم شده‌اند و از کسی مسیر درست را بپرسند.

        دیوید باخ (David Bach)، مشاور مالی صاحب نام، در کتاب زنان باهوش آخرش پولدار می‌شوند، به زنان، از هر سن و قشری، نشان می‌دهد چطور سرنوشت مالی خود را در دست بگیرند تا هم خوب زندگی کنند و هم با خیال راحت بازنشسته شوند. چه درآمدت به سختی کفاف مخارج ماهانه‌ات را می‌دهد، و چه ارث کلانی نصیبت شده باشد، فرقی ندارد.

        برنامه‌ی نه مرحله‌ای دیوید باخ، ابزار لازم را برای هم‌سو کردن پول با ارزش‌ها، عاقلانه خرج کردن و ساختن آینده‌ای مطمئن در اختیار می‌گذارد. به علاوه، کتاب زنان باهوش آخرش پولدار می‌شوند (Smart women finish rich) که بیش از صدها هزار نسخه از آن در سرتاسر دنیا به فروش رفته است توصیه‌های ارزشمندی در مورد سرمایه‌گذاری، نکات مفیدی در مورد نحوه‌ی آموزش مسائل مالی به فرزندان و روش‌های جدیدی برای خلق ثروت بیشتر را ارائه می‌دهد.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب زنان باهوش آخرش پولدار می شوند