کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        1

        بولشویسم از موسی تا لنین

        گفتگویی میان من و آدولف هیتلر به همراه جستاری درباره ی بولشویسم یهودی
        0 (0)
        قیمت:
        395,000 تومان 375,250 تومان

        مشخصات کتاب بولشویسم از موسی تا لنین

        ناشر
        تعداد صفحات
        408 صفحه
        شابک
        9786002538420
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب بولشویسم از موسی تا لنین

        کتاب «بولشویسم از موسی تا لنین» نوشتۀ دیتریش اکارت، به‌همراه جستاری دربارۀ «بولشویسم یهودی» به‌قلم مهدی تدینی
        یهودی‌ستیزی در آلمان نازی از کجا نشأت گرفت و پیامد چه ایدئولوژی‌ای بود؟ این پرسشی است که با خواندن کتاب «بولشویسم از موسی تا لنین: گفتگویی میان من و آدولف هیتلر» و جستار مفصل مهدی تدینی دربارۀ بولشویسم یهودی، که همراه با ترجمۀ فارسی این کتاب آمده است، پاسخ آن را خواهید یافت.
        کتاب «بولشویسم از موسی تا لنین: گفتگویی میان من و آدولف هیتلر»، با عنوان آلمانی Der Bolschewismus von Moses bis Lenin: Ein Ziegespräch zwischen Adolf Hitler und mir، منبعی دست اول برای آشنایی با افکار نژادپرستانه و یهودستیزانۀ آدولف هیتلر و پیروان ناسیونال‌سوسیالیست اوست.
        در کتاب «بولشویسم از موسی تا لنین» ایدئولوژی هیتلر را از زبان خود او و از خلال آنچه او به دیتریش اکارت، کسی که اولین بار لقب «پیشوا» را به هیتلر داد و هیتلر او را آموزگار خود می‌دانست، گفته است می‌شنویم و ارتباط افکار خطرناک و مخوف او را با یهودی‌ستیزی، که منجر به کشتار فجیع و گستردۀ یهودیان به‌دست آلمان نازی شد، درمی‌یابیم.
        کتاب «بولشویسم از موسی تا لنین» همچنین به‌واسطۀ جستاری که مهدی تدینی به ترجمۀ فارسی آن افزوده است ما را با افکار و اندیشه‌ها و باورها و متونی آشنا می‌کند که سرچشمه‌های یهودی‌ستیزی در اروپا و تصور پیوند یهودیت با بولشویسم بوده‌اند و به این شکل، سرچشمه‌های یهودی‌ستیزی‌ای را که یهودی‌کُشی‌های گستردۀ نازی‌ها را رقم زد بر ما آشکار می‌کند.
        ترجمۀ کتاب «بولشویسم از موسی تا لنین» و جستاری که به آن افزوده شده، منبعی مهم و جامع برای پژوهش دربارۀ فاشیسم و درک روشن‌تر فاجعۀ کشتار یهودیان به‌دست نازی‌ها در اختیار مخاطبان فارسی‌زبان می‌گذارد.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب بولشویسم از موسی تا لنین