کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        به دور از مردگان

        قیمت:
        380,000 تومان 361,000 تومان

        مشخصات کتاب به دور از مردگان

        ناشر
        تعداد صفحات
        119 صفحه
        شابک
        9789642714506
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب به دور از مردگان

        خانوم کارن جنینگز نویسنده و شاعر جوانی است از آفریقای جنوبی. او که در سال 1982 در کیپ تاون به دنیا آمده است دارای مدارک دکترا در ادبیات انگلیسی و نویسندگی خلاق از دانشگاه کیپ تاون و ژوهانسبورگ است.

        داستان ها و اشعار این نویسنده که ابعاد انسانی قوی دارد در نقاط مختلف جهان از جمله استرالیا، یونان، انگلیس، هلند، نیجریه به صورت مقاله یا کتاب به چاپ رسیده و جوایز مختلفی را به خود اختصاص داده است.

        کارن نویسنده است با قدرت خلاقیت شگفت انگیز که میتواند فقط با چند جمله، تصویر رنگین از جامعه، چهارچوب زندگی، نابسامانی ها و بی عدالتی ها را چنان ارائه کند که خواننده با تجسم زمان و مکان، خود را با تمام وجود در آن احساس کند. او که استعداد شگفت آوری در نوشتن داستان های مردمی به ویژه درباره آفریقای جنوبی دارد با جملاتی ملموس و نیشدار، زندگی بینوایان را در کشور های آفریقایی و اصولا در جهان سوم به ساده ترین وجهی به نمایش می گذارد و تمایز بین لایه های مختلف جامعه را به زیباترین و رساترین روش به تصویر می کشد. داستان های کوتاه این نویسنده دارای جنبه های قدرتمندی از نابسامانی ها و رئالیسم اجتماعی همراه ویژگی های اومانیستی است.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر