کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        تریسی بیکر و بازی جرئت 3

        قیمت:
        239,000 تومان 227,050 تومان

        مشخصات کتاب تریسی بیکر و بازی جرئت 3

        ناشر
        تعداد صفحات
        248 صفحه
        شابک
        9786227902464
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب تریسی بیکر و بازی جرئت 3

        حالا نوبت توست، جرئتت را نشان بده! تریسی بیکر وروجک و حرف گوش نکن، مدرسه‌ی جدی را دوست ندارد، چون معلمش به جای اینکه به خاطر داستان‌های معرکه‌اش تشویقش کند، مدام از نوشته‌هایش ایراد می‌گیرد و مسخره‌اش می‌کند. تریسی وارد بازی‌هایی خطرناک می‌شود تا جرئتش را به بقیه نشان دهد، اما ماجراهایی که برای او و دوست‌هایش، الکساندر و پسر فوتبالی، اتفاق می‌افتند باعث می‌شوند شجاعت برایش معنی تازه‌ای پیدا کند…
        ژاکلین ویلسون(متولد 17 دسامبر 1945) از مشهورترین و تاثیرگذارترین نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان است.اولین رمانش را در نه سالگی نوشت و در نوجوانی در مجله‌آی مشغول کار شد. رمان‌های ویلسون اغلب دارای مفاهیمی همچون فرزندخواندگی، طلاق، مشکلات و و درگیری‌های رایج در بین کودکان و نوجوانان است و به همین علت کتاب‌‌‌های او اغلب مورد توجه والدین و مربیان کودکان بوده.4 کتاب از نوشته‌های وی در نظر سنجی The Big Read بی‌بی‌سی در میان 100 کتاب محبوب بیریتانیا قرار گرفته.
        ویلسون بدلیل نقشی که در طول عمر خود به عنوان نویسنده‌ی کودک داشت، نامزد دریافت جایزه بین‌المللی هانس کریستین اندرسن در بریتانیا در سال 2014 بود و توانست که این جایزه را از آن خود کند. او همچنین جوایز معتبری مانند گاردین، اسمارتیز و ردهاوس را از آن خود کرده و تا کنون بیش از چهل میلیون نسخه از کتاب‌هایش تنها در انگلستان به فروش رسیده است.
        .

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب تریسی بیکر و بازی جرئت 3