کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        سفر پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

        قیمت:
        249,000 تومان 236,550 تومان

        مشخصات کتاب سفر پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

        تعداد صفحات
        110 صفحه
        شابک
        9786222544164
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        گالینگور

        دربارۀ کتاب سفر پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

        پاندای بزرگ و اژدهای کوچک با هم ماجراجویی بی‌همتایی را آغاز می‌کنند. آن‌ها در طول بهار و تابستان و پاییز و زمستان سفر می‌کنند، از میان تپه‌های سرسبز و جنگل‌های انبوه و شکوفه‌زارها عبور می‌کنند و مانند بسیاری از ما گم می‌شوند. اما در حالی که گم‌شده‌اند، مناظر زیبای زیادی را کشف می‌کنند که اگر راه را درست می‌رفتند، هیچ‌گاه آن‌ها را پیدا نمی کردند. آن‌ها بدون مقصدی مشخص سفر خود را ادامه می‌دهند، از همراهی هم و تماشای طبیعت لذت می‌برند و در این بین درس‌های جدیدی یاد می‌گیرند و دوستی‌شان محکم‌تر می شود.

        این ماجراجویی دلچسب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک که از طریق تصاویری زیبا و گفتگوهای ساده و بامزه اما عمیق تعریف می‌شود، از ما دعوت می‌کند در افکار و احساسات و سختی‌ها و شادی‌هایی همه‌ی ما را به‌هم پیوند می‌دهند تأمل کنیم. همگام با این دو هم‌سفر دوست‌داشتنی، ما نیز یاد می‌گیریم که چطور در لحظه زندگی کنیم، با وجود عدم‌قطعیت آرامش‌خاطر داشته باشیم و با کمک هم بر موانع زندگی غلبه کنیم. شروعی جدید و ماجراجویی بی‌نظیری در انتظارتان است.

        هر صفحه از این کتاب شامل تصویری شیرین و دوست‌داشتنی همراه با نوشته‌ای است که گاهی لبخند به لب‌تان می‌آورد و گاهی عمیقأ شما را به فکر فرو می‌برد. گفتگوهای به ظاهر ساده و حتی معمولی بین پاندای بزرگ و اژدهای کوچک، در لایه‌های درونی، بینش های معنا داری را درباره دوستی، خرد درونی و پذیرش خود دربردارند.

        جیمز نوربری با الهام از فلسفه و معنویت بودایی، ماجراجویی‌های پاندای بزرگ و اژدهای کوچک را خلق کرد تا ایده‌هایی را به اشتراک بگذارد که به او کمک کردند از دوران سخت زندگی‌اش گذر کند. او امیدوار است که جملات و تصاویر پر از امید و الهام بخش کتاب به خوانندگان کمک کند تا مکث کنند، از سکوت و سکون لذت ببرند و با نگاهی تازه و مثبت به زندگی نگاه کنند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب سفر پاندای بزرگ و اژدهای کوچک