کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        نبرد با شیاطین 1

        لردلاس
        0 (0)
        ناموجود

        مشخصات کتاب نبرد با شیاطین 1

        تعداد صفحات
        336 صفحه
        شابک
        9786000816070
        سال انتشار
        1399
        نوبت چاپ
        15
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب نبرد با شیاطین 1

        «نبرد با شیاطین» اولین رمان در سری جدید دلهره آور که توسط «دارن شان» ، نویسنده مجموعه پرفروش های نیویورک تایمز ، نوشته شده است، خوانندگان را در این کتاب شوکه میکند.
        گرابس گرادی موهای قرمز سفتی دارد و برای سن خود کمی بزرگ است ، به این معنی که می تواند وارد فیلم های دارای درجه R شود. او از تاریخ متنفر است و عاشق بیکن ، موش صحرایی و بازی با خواهر بزرگ ترش است. وقتی او از سفر آخر هفته خانوادگی خودداری می کند ، هرگز حدس نمی زند که قصد دارد سفری وحشتناک را به تاریکی بپیماید. شیاطین گرسنه و گرگ های زوزه کش ، کابوس های بیدار او را تعقیب می کنند ... و زندگی او را تهدید می کنند. شخصیت اصلی با ماجراهای عجیب و غریب و دهشتناکی مثل قتل خانواده اش رو به رو می شود که سوالات متعددی همزمان در ذهن خواننده کتاب شکل می گیرد. تعلیق فوق العاده و حرفه ای این داستان باعث می شود مخاطب تا آخر داستان مدام راجع به جواب سوال های شکل گرفته در ذهنش گمانه زنی کند و با وقایع همراه شود. غافلگیر شود و همه پیش بینی هایش بر هم بخورد.
        چاپ نهم این کتاب توسط نشر قدیانی در سال 1399 وارد بازار کتاب شده است. این رمان جذاب توسط فرزانه کریمی به فارسی برگردانده شده است.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار دارن شان

        کتاب‌های مرتبط با کتاب نبرد با شیاطین 1