کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند

        0 (0)
        قیمت:
        170,000 تومان 161,500 تومان

        مشخصات کتاب چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند

        تعداد صفحات
        184 صفحه
        شابک
        9786226912556
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند

        "چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند؟" کتابی است از "دبی فورد" که در آن به شما می آموزد "چگونه از دشمنی با خود دست بکشید". با خواندن این کتاب زندگی پر از شور ، معنا و هدف را کشف کنید!
        "دبی فورد" ، نویسنده ی پرفروش نیویورک تایمز ، ما را به قلب دوگانگی سوق می دهد که ندانسته در درون هر یک از ما عمل می کند. با ارائه ابزارهایی برای پایان دادن به خودشکنی ، "دبی فورد" در نهایت نمای "خود کاذب" را از بین می برد و به ما نشان می دهد که چگونه می توان شکاف بین نور و تاریکی را التیام بخشید و حیاتی اصیل و قابل اعتماد را تا حد امکان زندگی کرد.
        "چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند؟" یک خوانش مهم برای درک کامل وضعیت انسان است. "دبی فورد" نشان می دهد آنچه به موجبش خرابکاری در روابط ، امور مالی ، خانواده و مشاغل ما رخ می دهد، ریشه در برنامه های ناشناخته و ناخودآگاه ما دارد. این برنامه نویسی منجر به یک باور ناسالم در مورد جنبه های تاریک ما می شود؛ یعنی همان درد و شرمی که احساس می کنیم ما را بر آن داشته تا از غذا ، الکل ، رابطه ، مواد ، هیجان ، شایعه پراکنی و غیره به عنوان راه هایی برای دور کردن حواس خود از دیدن مواردی که غیرقابل قبول و ناپسند شناخته می شود ، استفاده کنیم.
        نکته ی ترسناک ماجرا این است که همه ی ما تا حدودی یا کاملا، این کارها را انجام می دهیم و نهایتا ، آگاهی به دروغ هایی که به خود می قبولانیم، سبب شناخت ریشه ی اصلی شکست ها می شود و دبی فورد" به شما می گوید "چگونه از دشمنی با خود دست بکشید".

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار دبی فورد

        کتاب‌های مرتبط با کتاب چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند