کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        REGRETTING YOU

        0 (0)
        قیمت:
        310,000 تومان 294,500 تومان

        مشخصات کتاب REGRETTING YOU

        ناشر
        تعداد صفحات
        284 صفحه
        شابک
        9781542016421
        سال انتشار
        1401
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب REGRETTING YOU

        نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، با ما به پایان می رسد، رمانی درباره خانواده، عشق اول، غم و اندوه و خیانت می آید که قلب مادران و دختران را تحت تأثیر قرار می دهد.

        مورگان گرانت و دختر شانزده ساله اش، کلارا، دوست ندارند چیزی شبیه به هم نباشند.

        مورگان مصمم است که دخترش را از اشتباهاتی که او مرتکب شد، باز دارد. مورگان با باردار شدن و ازدواج ، رویاهای خود را به تعویق انداخت. کلارا نمی‌خواهد راه مادرش را دنبال کند. مادر قابل پیش بینی او استخوان خود به خودی در بدنش ندارد.

        با شخصیت های متخاصم و اهداف متضاد، مورگان و کلارا همزیستی را به طور فزاینده ای دشوار می یابند. تنها کسی که می تواند آرامش را به خانواده بیاورد، شوهر کریس مورگان، پدر کلارا و مجری خانواده است. اما زمانی که کریس درگیر یک تصادف غم انگیز و مشکوک می شود، این آرامش از بین می رود. عواقب دلخراش و طولانی مدت بسیار فراتر از مورگان و کلارا خواهد بود.

        مورگان در حالی که در تلاش برای بازسازی همه چیزهایی است که در اطرافشان نابود شده است، آرامش را در آخرین فردی که انتظارش را دارد می‌یابد و کلارا به پسری که دیدنش منع شده است روی می‌آورد. هر روز که می گذرد، رازهای جدید، رنجش ها و سوء تفاهم ها باعث می شود مادر و دختر بیشتر از هم دور شوند. تا این حد از هم دور، ممکن است برای آنها غیرممکن باشد که دوباره کنار هم قرار گیرند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار کالین هوور