کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        راهنمای عملی فیزیولوژی ورزشی

        قیمت:
        259,000 تومان 246,050 تومان

        مشخصات کتاب راهنمای عملی فیزیولوژی ورزشی

        ناشر
        تعداد صفحات
        186 صفحه
        شابک
        9786003556768
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رحلی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب راهنمای عملی فیزیولوژی ورزشی

        اگر قصد دارید این کتاب را بخوانید، احتمالاً به فواید فعالیت بدنی منظم اعتقاد زیادی دارید و علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد نحوه واکنش بدن به ورزش و تمرین هستید. در جستجوی دانش، باید بدانید که کتاب‏‌های ‏درسی فیزیولوژی ورزشی بسیار عالی برای انتخاب وجود دارد. در واقع، دکتر کنی نویسنده یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های درسی فیزیولوژی ورزشی برای دانشجویان مقطع کارشناسی، فیزیولوژی ورزش، ویرایش هفتم Kenney, Wilmore, & Costill, 2020 است.

        {ما تصمیم گرفتیم نوع متفاوتی از کتاب درسی فیزیولوژی ورزشی بنویسیم، کتابی که بر تصاویر بیشتر از متن تأکید دارد، زیرا می‌دانیم که دانش‌آموزان و متخصصان تناسب اندام ورزشی پرمشغله نیاز به دسترسی سریع و آسان به اطلاعات علمی دقیق و به‌روز دارند. این متن برای افراد مختلفی در نظر گرفته شده است، از تازه واردان به این رشته که می‌خواهند اصول فیزیولوژی ورزشی را بیاموزند گرفته تا حرفه‌ای‌هایی که در گذشته کلاس‌های فیزیولوژی ورزشی را گذرانده‌اند و گواهی‌نامه‌ها را کسب کرده‌اند، اما باید به سرعت مطالب خود را در مورد پایه‌های علمی تجدید کنند.}

        این کتاب راهی آسان و ساده را برای شما فراهم می‏کند تا اصول اولیه فیزیولوژی ورزش را مرور کنید و چیز جدیدی یاد بگیرید که می‏توانید فوراً از آن استفاده کنید. همچنین به شما کمک می‏کند برنامه‏ های ‏تمرینی را اصلاح یا طراحی کنید و به دیگران در مورد توانایی بدن انسان برای پاسخگویی و سازگاری با فعالیت بدنی منظم آموزش دهید. خواه هدف از ورزش کاهش وزن یا افزایش قدرت، سرعت یا استقامت باشد، درک اینکه بدن چگونه از نظر فیزیولوژیکی به استرس ناشی از ورزش واکنش نشان می‌دهد باید دانش اساسی برای همه متخصصان آمادگی جسمانی باشد.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب راهنمای عملی فیزیولوژی ورزشی