کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        1

        خاطرات چرچیل 3جلدی

        قیمت:
        1,400,000 تومان 1,330,000 تومان

        مشخصات کتاب خاطرات چرچیل 3جلدی

        تعداد صفحات
        2041 صفحه
        شابک
        9786001901126
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        وزیری
        جلد
        گالینگور

        دربارۀ کتاب خاطرات چرچیل 3جلدی

        جنگ جهانی دوم تاریخچه ای است از پایان جنگ جهانی اول تا جولای 1945 که توسط وینستون چرچیل نوشته شده است. چرچیل "اخلاق کار" را اینگونه نامگذاری کرد: "در جنگ: قطعنامه، در شکست: سرپیچی، در پیروزی: بزرگواری، در صلح: حسن نیت" است.
        چرچیل این کتاب را با گروهی از دستیاران نوشت و از یادداشت های خود و دسترسی ممتاز به اسناد رسمی در حالی که هنوز به عنوان یک سیاستمدار کار می کرد استفاده کرد. این متن توسط دبیر کابینه بررسی شد. چرچیل در برخورد با خود تا حد زیادی منصف بود، اما تاریخ را از دیدگاه شخصی خود نوشت. او نتوانست همه ی حقایق را فاش کند، زیرا برخی از آنها، مانند استفاده از هوش الکترونیکی فوق العاده، باید مخفی بماند. از منظر تاریخی، کتاب خاطرات ناقصی است از یک شرکت کننده ی برجسته در مسیر جنگ.
        این کتاب یک موفقیت تجاری بزرگ در بریتانیا و ایالات متحده بود. چاپ اول در شش جلد منتشر شد. نسخه های بعدی در دوازده و چهار جلد منتشر شد و یک نسخه خلاصه شده ی تک جلدی نیز وجود دارد. کتاب حاضر در ایران در سه جلد به چاپ رسیده است.
        تاریخ قطعی و برنده ی جایزه نوبل جنگ جهانی دوم، که به عنوان یک بازسازی تاریخی باشکوه و یک اثر ادبی ماندگار شناخته شده است.
        از تاریک ترین و بهترین ساعت بریتانیا تا اتحاد بزرگ و پیروزی نهایی، جنگ جهانی دوم محوری ترین رویداد قرن بیستم است. وینستون چرچیل نه تنها بزرگترین رهبر جنگ بود، بلکه صدای بی‌نظیر جهان آزاد در مقابله با استبداد نازی‌ها بود، و این صداست که این تاریخ سه جلدی را زنده می‌کند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب خاطرات چرچیل 3جلدی