کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        داستان زندگی من

        قیمت:
        175,000 تومان 166,250 تومان

        مشخصات کتاب داستان زندگی من

        تعداد صفحات
        333 صفحه
        شابک
        9786222543839
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب داستان زندگی من

        کتاب حاضر زندگی‌نامه‌ای بسیار صمیمی درباره‌ی مدیرعامل سابق شرکت پپسی‌، ایندرا نویی، است. وی به‌مدت دوازده سال یکی از تحسین‌شده‌ترین مدیران عامل در دنیا بود و توانست تعریفی جدید از رهبر فوق‌العاده ارائه کند. نویی اولین زن رنگین‌پوست مهاجر بود که یکی از پنجاه شرکت بزرگ امریکا را مدیریت می‌کرد. او یکی از بهترین افرادی است که در زمان ما از قابلیت تفکر استراتژیک برخوردار است. نویی با نگاه منحصربه‌فردش شرکت پپسی‌کو را کاملاً متحول کرد و تلاش کرد این مؤسسه را به‌سمت تعالی سازمانی و استفاده از محصولات سالم‌تر و متناسب‌تر با محیط‌زیست هدایت کند. داستان زندگی من نگاهی صمیمی به زندگی حرفه‌ای افسانه‌ای نویی و تمام فداکاری‌های او در این راه است.

        در داستان زندگی من، نویی دست ما را می‌گیرد و با زبانی جذاب و گاهی همراه با طنزی دلنشین به دل اتفاقاتی می‌برد که از دوران کودکی تا زمان تحصیلش در دانشگاه ییل رخ داده و شخصیتش را شکل داده است. او در این کتاب کاملاً صادق است و صداقتش در شرح اتفاقاتی که از سرگذرانده تا به این موقعیت برسد سبب جذاب‌تر شدن داستان کتاب شده است.

        نویی برای اولین بار درباره‌ی مشکلاتی حرف می‌زند که در مسیر کاری و با بزرگ‌تر شدن خانواده‌اش تجربه‌ کرده است و صادقانه درس‌هایی را شرح می‌دهد که در این راه یاد گرفته است.

        این کتاب داستان زندگی مدیری فوق‌العاده است که در ابتدای قرن بیست‌ویکم سکان هدایت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا را در دست داشت.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب داستان زندگی من