کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        اگر نیچه نهنگ شاخدار بود

        قیمت:
        120,000 تومان 114,000 تومان

        مشخصات کتاب اگر نیچه نهنگ شاخدار بود

        ناشر
        تعداد صفحات
        248 صفحه
        شابک
        9786227383287‬‬
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب اگر نیچه نهنگ شاخدار بود

        «جاستین گرگ» را می‌توان متخصص روان‌شناسی حیوانات و به طور مشخص، دولفین‌ها و نهنگ‌ها دانست. او دکترای روان‌شناسی خود را سال ۲۰۰۸ از دانشگاه دوبلین و با مطالعه‌ی شناخت اجتماعی دولفین‌ها دریافت کرده است. گرگ همچنین به زبان‌شناسی و تکامل زبان علاقه‌مند است و عموم مطالعات و نوشته‌هایش در همین حوزه‌ها هستند. تمرکز او در این کتاب نیز بر رفتارشناسی حیوانات و دیدگاه‌های فیلسوف بزرگ و مهمی چون نیچه در این باره است. گرگ به طرز ماهرانه‌ای بین فلسفه و روان‌شناسی ارتباط برقرار کرده است و کتابش را می‌توان نمونه‌ی کاملی از مطالعات بین‌رشته‌ای محسوب کرد. کتابی که هم فلسفی است، هم روان‌شناختی.‌‌
        «اگر نیچه نهنگ شاخدار بود» در هفت فصل تنظیم شده است که در هر کدام از آن‌ها، گرگ با تمرکز بر جنبه‌های مختلف رفتار و زندگی انسان، نظیر دروغگویی، خشونت، مرگ‌آگاهی، اصول اخلاقی و… نشان‌مان می‌دهد که چه‌قدر باید از حیوانات بیاموزیم.

        رضا دهقان
        1402/3/28
        ترجمه این کتاب عالی هست. واقعا خیلی دقیق ترجمه شده و تمام کلمات سخت را توضیح داده. خود کتاب هم برای اهل علم و دانش عالی هست. در مورد تکامل و رفتار حیوانات و انسان (کلا موجودات). کتاب برای هر نوع مخاطبی مفیده و به لطف توضیحات مترجم به درد همه میخوره. ممنون از مترجم. ممنون از انتشارات.
        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب اگر نیچه نهنگ شاخدار بود