کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        سه اثر از رولف دوبلی

        قیمت:
        750,000 تومان 712,500 تومان

        مشخصات کتاب سه اثر از رولف دوبلی

        تعداد صفحات
        456 صفحه
        شابک
        9786008572527‬‬
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        گالینگور

        دربارۀ کتاب سه اثر از رولف دوبلی

        دفتر اول : هنر شفاف اندیشیدن

        همه ما دچار سوگیری های شناختی هستیم ؛ خطاهایی ساده که در تفکر روزمره برایمان رخ میدهد. اما پس از آشنایی با مفهوم آنها و چگونگی تشخیص شان میتوانیم از آنها اجتناب کرده و انتخاب های بهتری داشته باشیم. هنر شفاف اندیشیدن نشان میدهد که برای دستیابی به یک زندگی شاد و موفق , نیازی به ابتکارهای تازه , ایده های جدید , گجت های پر زرق و برق یا فعالیت های دیوانه وار نداریم ؛ تمام چیزی که لازم است , کمتر غیرمنطقی بودن است. به شکلی ساده , شفاف و دائما شگفت آور , این کتاب شیوه تفکر شما را تغییر داده و روش تصمیم گیری تان را دگرگون خواهد کرد. چرا نباید یک نوشیدنی رایگان را بپذیرید ؟ چرا باید تماشای فیلمی که دوست ندارید را رها کنید؟ چرا پیش بینی آینده بسیار دشوار است؟ چرا نباید به تماشای اخبار بنشینید؟ هنر شفاف اندیشیدن به حل معمای منطق انسانی کمک میکند.

        دفتر دوم : هنر زندگی دیجیتال

        در سال 2013 , رولف دوبلی در حالی که در سالنی پر از روزنامه نگار در حال صحبت بود , اعلام کرد به خواندن اخبار علاقه ای ندارد. غوغایی به پاشد. اکنون او به تشریح جزئیات فلسفه خود پرداخته است. و البته او آنچه را که تبلیغ میکند , در زندگی خود نیز انجام میدهد : یک دهه است که او از خواندن اخبار اجتناب کرده است. هنر زندگی دیجیتال یا اخبار را دنبال نکنید , مانیفست دوبلی درباره خطرات ناشی از سمی ترین گونه اطلاعات است : اخبار. او آسیب هایی را بر می شمرد که اخبار به تمرکز و شادکامی ما وارد میکند , و همچنین اینکه چگونه یک حس تکلیف نابجا میتواند رفتار ما را به مسیر غلطی سوق دهد.

        دفتر سوم : هنر خوب زندگی کردن

        از دوران باستان , انسان همواره به دنبال معنای زندگی خوب بوده است. چطور باید زندگی کنیم؟ چه چیزهایی یک زندگی خوب را شکل میدهند؟ نقش تقدیر در این میان چیست؟ پول چه نقشی دارد؟ آیا رسیدن به یک زندگی خوب بیشتر مسئله ای مربوط به ذهنیت فرد است یا به دستیابی به اهداف ربط دارد؟ آیا بهتر است فعالانه به دنبال خوشبختی برویم یا از ناراحتی دوری کنیم ؟ هنر خوب زندگی کردن , جعبه ابزاری است که برای زندگی واقعی طراحی شده است. در این کتاب , پنجاه و دو میانبر برای خوشبختی می یابید ( از دوری بی دغدغه از تکنولوژی تا پرداخت جریمه پارکینگ با خشنودی ) که نقشی قطعی در افزایش سطح رضایت شما خواهند داشت. این راهکارها شاید یک زندگی خوب را برای شما تضمین نکنند , اما قطعا شانستان را برای دستیابی به آن بالا خواهند برد ( و این همان چیزی است که هر کسی به دنبال آن است ).

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار رولف دوبلی

        کتاب‌های مرتبط با کتاب سه اثر از رولف دوبلی