کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        اتاق قرمز

        قیمت:
        269,000 تومان 255,550 تومان

        مشخصات کتاب اتاق قرمز

        ناشر
        تعداد صفحات
        522 صفحه
        شابک
        9786227552553
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        2
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب اتاق قرمز

        گلسـرن بودایجـی اوغـلـو در سال 1947 در آنکـارا به دنیا آمد. وی در سـال 2005 بزرگ‌ترین اولیـن و تنـهـا مرکـز روان‌پزشکــی ترکیــه را در آنکــارا به نام “madalyon” تأسـیس کـرد. وی در سـال 2011 اولیـن کتاب خـود به نـام «برگـرد به زندگـی» را به چـاپ رسـانـد که داستـان این کتـاب موضـوع سـریـال معــروف «عـروس استـانبـول» شـد.
        از هــر پنـج رمـان او که در ایران در انتشـارات ایهـام به چـاپ رسیـده و یا در دست انتشار است، سـریال‌هـایی در کشـور تـرکـیـه ساخته شده و یا در حال ساخت و تولید است که با استقبال چشمگیری روبرو بوده‌اند. ویژگی اصلـی قلم بـودایجـی اوغـلـو این اسـت که در درجـه‌ی اول او یک روان‌شنـاس است و بعد نویسنده. او تلاش دارد تا مسائل روان‌شناسی را در قالب داستان مطرح کند تا خواننده عـلاوه بر لـذت بـردن از روایت، خـود را به جــای شخصیـت‌هـای داستـان که همگـی واقعـی هستنــد بگـذارد و ضعف‌هـای شخصیتـی آن‌هـا را در خـود پیـدا کنــد و ریشـه‌ی بسیــاری از مشکلات خود را بیابد تا با واقعیت‌های رفتاری خود روبه‌رو شده و اشتباهات شخصیت‌های داستان را در زندگی واقعی خود تکرار نکند.
        قلم نویسنـده، قلمـی روان و داسـتانی‌ست که مخـاطب را از ابتـدا تا انتهـا میخکوب روایت می‌کند و در پایان معجونی از اندوه، شادی و تجربه‌ی زندگی را برای او به ارمغان می‌آورد.
        رمـان «اتاق قرمز» متشکل از چند داستان واقعـی‌ست که در مراجعه به دفتر روانپزشکی خانم بودایجی‌اوغلو رخ می‌دهد و روایات عجیب و پر از درس در آن‌ها نهفته است.
        دو سریال«اتاق قرمز» و « آپارتمان بی‌گناهان» از روی این کتاب ساخته و تولید شده‌اند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب اتاق قرمز