کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        راهنمای مشاوره مهاجرت

        0 (0)
        قیمت:
        149,000 تومان 141,550 تومان

        مشخصات کتاب راهنمای مشاوره مهاجرت

        ناشر
        تعداد صفحات
        265 صفحه
        شابک
        9786222232474
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب راهنمای مشاوره مهاجرت

        گاهی به معنای واقعی، آیندۀ یک انسان و خانواده‌اش، موفقیت تحصیلی و کاری‌شان، آینده فرزندان و نوه‌هایشان و هرآنچه تاکنون به‌دست آورده‌اند در گروِ یک جواب سادۀ مشاور است. اگر عبارت جهان‌شمولِ زنده نگه داشتن یک انسانْ زنده نگه داشتن بشریت و کشتن یک انسانْ مساوی با کشتن نوع بشر است را درست درک کرده باشیم، باید بتوانیم دلهره ذاتی این شغل را نیز بفهمیم.
        اندیشۀ نگارش چنین کتابی، هرچند با تفاوت‌هایی معنادار، در تابستان سال ۱۳۹۷ به ‌سراغم آمد. یعنی روزهایی که در حال استخدام و آموزش مشاوران مهاجرت تازه‌نفس برای مؤسسه بودم. اغلب کارجویانی که رزومه ارسال کرده بودند، فاقد تجربه به‌خصوصی در این زمینه بودند و در اغلب موارد حتی رشتۀ تحصیلی پایه آن‌ها نیزدر حوزۀ علوم انسانی نمی‌گنجید. تفاوتی نداشت که در روزنامه آگهی بدهیم و یا از پلتفرم‌های کاریابی آنلاین استفاده کنیم، یافتن مشاور مهاجرت، حتی با سطوح پایین تجربه نیز، طاقت‌فرسا شده بود. دست آخر، مجبور بودیم صرفاً براساس مهارت‌های یادگیری سریع و توانمندی در مکالمه و انتقال مفهوم دست به انتخاب بزنیم و باقی مسیر را در یک فرایند نفس‌بر و پرحادثه در طول شش ماه بعد به پیش ببریم. مسیری که در طول زمان ناکارآمدی آن برای ما اثبات شد.
        در تابستان ۱۴۰۱، همزمان با شکل‌گیری مراکز آموزشی اختصاصی مشاوره مهاجرت، اهمیت وجود متون درسی تخصصی بیش از پیش آشکار گردید. کتاب حاضر پاسخی کمینه به نیاز فوق می‌باشد. امید است این مسیر، با اضافه شدن دیگر کتب و متون تخصصی مرتبط، رویکردی حرفه‌ای‌تر بیابد تا بتواند پاسخگوی نیاز موجود در سطح صنعت باشد.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب راهنمای مشاوره مهاجرت