کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        امه دوبوک

        0 (0)
        قیمت:
        165,000 تومان 156,750 تومان

        مشخصات کتاب امه دوبوک

        ناشر
        تعداد صفحات
        416 صفحه
        شابک
        9786009866762
        سال انتشار
        1400
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب امه دوبوک

        میشل دوگرس شاهزاده یونانی، پسرعموی شاهزاده فقید، فیلیپ "دوک ادینبورگ" همسر ملکه الیزابت دوم است. او خود را یونانی می داند و در ارتش یونان خدمت کرده است. وی به فرهنگ و ادبیات یونان عشق می ورزید، اما اکثر آثارش به زبان فرانسه منتشر شده است. دوگرس در رشته تاریخ تحصیل کرده و نویسندگی را از سن بیست و پنج سالگی شروع کرد. در سن بیست و هفت سالگی اولین کتابش منتشر شد. میشل دوگرس نویسنده این اثر، تصورحقیقی و زنده از امپراطوری عثمانی را بیان می کند و خواننده را به دنیای مبهم تاریخ عثمانی دعوت می کند.
        امه دوبوک شخصیت اصلی این داستان، دخترخاله ژوزفین همسر ناپلئون امپراطور فرانسه است که در سال 1773 میلادی در جزیره مارتینیک ، واقع در دریای کارائیب بدنیا آمد و در دوازده سالگی برای ادامه تحصیل به فرانسه فرستاده شد. سه سال بعد در سن پانزده سالگی ، وقتی در مسیر بازگشت نزد خانواده اش بود، گرفتار دزدان دریایی بربر شد که او را به الجزیره بردند. او که دختری فوق العاده زیبا بود توسط بیگ الجزیره به سلطان عثمانی پیشکش شد و ..........
        این اثر خواننده را به درون دریای خیره کننده امپراطوری عثمانی برده و او را با حوادث و اتفاقات زندگی افسانه مانند سلاطین آن دیار آشنا می سازد.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب امه دوبوک