کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        همچون فرشتگان

        قیمت:
        175,000 تومان 166,250 تومان

        مشخصات کتاب همچون فرشتگان

        تعداد صفحات
        358 صفحه
        شابک
        9789644483295
        سال انتشار
        1386
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب همچون فرشتگان

        کتاب همچون فرشتگان رمانی کارآگاهی به قلم مارگارت میلار است. بهاره جمشیدی این کتاب را به فارسی ترجمه کرده است. مارگارت میلار رمان‌نویس آمریکایی ـ کانادایی بود. از او بیش از بیست جلد کتاب کارآگاهی و معمایی باقی مانده است. او به نوشتن داستان‌های هیجان‌انگیز و پلیسی شهرت داشت. میلار جوایز ادبی معتبری دریافت کرده است. او در سال ۱۹۵۶ موفق به کسب جایزه‌ی ادبی ادگار آلن پو شد. درسال ۱۹۸۳ برای تجلیل از فعالیت‌های ادبی میلار عنوان نویسنده‌ی ژانر معمایی آمریکا به او داده شد. همچنین در سال ۱۹۶۵ توسط نشریه‌ی لس‌آنجلس تایمز به عنوان بانوی سال آمریکا انتخاب شد.

        شخصیت‌پردازی میلار آثار او را از دیگر آثار پلیسی قرن بیستم متمایز کرده است. شخصیت‌های داستان‌های او عمیق و چندبُعدی هستند. میلار از پیشگامان پرداخت بُعد روان‌شناختی شخصیت زن در ادبیات آمریکاست. تا پیش از او نویسندگان آمریکایی معاصر توجه زیادی به ابعاد شخصی و جنسی شخصیت‌های زن نداشتند. شخصیت‌های رمان‌های میلار مثل آدم‎های واقعی ضعف دارند. آن‌ها نسبت به خودشان احساس ناامنی دارند، گاهی تمام زندگی‌شان برای چیزی تلاش کرده‌اند و به آن نرسیده‌اند، در طبقه‌ی اجتماعی مطلوبی نیستند و احساس تنهایی می‌کنند. رمان‌های میلار به‌خاطر شخصیت‌های این‌چنینی در زمره‌ی بهترین رمان‌های ‌پلیسی قرن بیستم قرار می‌گیرند.

        کتاب همچون فرشتگان در سال ۱۹۶۲ منتشر شده و رمانی جذاب و پرتعلیق است. این رمان فروپاشی روانی انسان را بر اثر ضربه‌های روحی گذشته روایت می‌کند. میلار در این رمان داستان کارآگاه کویین را شرح می‌دهد. او وارد شهری می‌شود و به طور اتفاقی به برجی می‌رسد که بیست‌وهفت ساکن دارد. کویین با زندگی سخت و عجیب ساکنان این برج آشنا می‌شود و در جریان اتفاقاتی مرموز قرار می‌گیرد.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر