کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        سرزمین زیبای ما ایران

        0 (0)
        قیمت:
        950,000 تومان 902,500 تومان

        مشخصات کتاب سرزمین زیبای ما ایران

        تعداد صفحات
        184 صفحه
        شابک
        9786225820388‬‬
        سال انتشار
        1402
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رحلی
        جلد
        گالینگور

        دربارۀ کتاب سرزمین زیبای ما ایران

        کتاب سرزمین زیبای ما ایران منتخب عکس‌های هومن احمدی خطیر و با بازگردانی انگلیسی هادی مهرابی منتشر شده است . در پیشگفتار کتاب آمده است:
        «برای من عشق به مسافرت و طبیعت به همراه علاقه به عکاسی باعث اتفاق جالبی شده است. ثبت صحنه‌های زیبای طبیعت ایران به همراه حفظ جزئیات، احساسات و شرایطی که در هنگام ثبت تصویر وجود داشته در خاطره، بسیار لذت‌بخش است. در زمان دوربین های ۱۳۵ میلیمتری و در دهه‌ی ۶۰ و ۷۰ شمسی، برای بنده هم شرایط عکاسی. با ورود دوربین‌های دیجیتال به عرصه‌ی عکاسی شرایط سهل‌تر و با ورود به دوران جوانی نیز شرایط مسافرت در طبیعت ایران میسرتر شد.
        پس از خرید اولین خودرو در دهه ۸۰ وقت جامه عمل پوشاندن به رویای دیدن طبیعت متنوع ایران شده بود. و چه بهتر که دوربین نیز قبل از آن تهیه و همراهی می‌کرد. چه لذتی داشت. چه لذتی دارد. طی این چند سال تقریبا تمامی جاده‌های اصلی، شهرهای بزرگ و بسیاری از جاده‌های فرعی و شهرهای کوچک در ایران شد. فکر کنم بزرگواران در عرصه‌ی عکاسی با من هم‌نظر باشند که وقتی عکسی که گرفته می‌شود، مورد رضایت عکاس واقع شود لذت خاصی را منقل می‌کند.
        اولین عکس دلچسبی که با دوربین دیجیتال گرفته شد در فرح‌آباد ساری به همراه یکی از دوستان در غروب خورشید بو. از تنها نخل در آنجا. که ناگهان ۲ نفر به دنبال هم در هنگام ثبت تصویر به داخل کادر وارد شدند. عالی بود.»

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب سرزمین زیبای ما ایران