کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        عادات و آداب روزانه بزرگان

        0 (0)
        قیمت:
        279,000 تومان 265,050 تومان

        مشخصات کتاب عادات و آداب روزانه بزرگان

        تعداد صفحات
        392 صفحه
        شابک
        9786227004274
        سال انتشار
        1402
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب عادات و آداب روزانه بزرگان

        "عادات و آداب روزانه بزرگان" اثر "میسن کری" چکیده ای از عادات روزمره ی برخی از بزرگترین متفکران و هنرمندان را ارائه می کند که می تواند برای طرفداران آنان بسیار الهام بخش باشد.
        "فرانس کافکا" زمانی که از وضعیت محل زندگی و کار روزانه اش به تنگ آمده بود، در نامه ای به "فلیسه بائر" در سال 1912 نوشت که زمان کوتاه است و قدرت او محدود، اداره اش وحشتناک است و آپارتمان پر سر و صداست، بنابراین اگر یک زندگی ساده و دلپذیر ممکن نیست، باید سعی کرد که با مانورهای زیرکانه در لا به لای آن خزید.
        "فرانس کافکا" یکی از ده ها ذهن الهام یافته و الهام بخش در میان خیل عظیم رمان نویس ها، شاعران، نمایش نویسان، نقاشان، فلاسفه، دانشمندان و ریاضی دانان است که مانورهای زیرکانه شان در مسیر زندگی در کتاب "عادات و آداب روزانه بزرگان" توسط "میسن کری" تدوین شده است. این عادات و آداب شامل اعمال مختلفی بودند که زود برخاستن از خواب در صبح، دیر به خواب رفتن در شب، خودمراقبتی با پیراشکی یا حمام، نوشیدن مقادیر زیادی قهوه و قدم زدن یک مسافت طولانی تنها بخشی از این موارد هستند. "ژان پل سارتر" ترکیبی از آمفتامین و آسپرین را می جوید که ده برابر دوز توصیه شده در روز بود؛ "دکارت" دوست داشت در رختخواب بماند و ذهنش در خواب در میان جنگل ها ، باغ ها و کاخ های مسحور شده، هر لذت قابل تصوری را تجربه کند؛ "آنتونی ترولوپ" ، خود را مقید کرده بود که هر روز صبح قبل از رفتن سر کارش در خدمات پستی، سه هزار کلمه (250 کلمه هر پانزده دقیقه به مدت سه ساعت) بنویسد و حفظ این عادت به مدت سی وسه سال سبب شد تا آثار زیادی خلق نماید.
        در کنار افراد نامبرده شده، "میسن کری" موارد خواندنی از زندگی "وودی آلن"، "جین آستین"، "کارل مارکس"، " چارلز داروین"، "ویلیام فاکنر"، "بنجامین فرانکلین" و بسیاری از افراد سرشناس دیگر را در کتاب "عادات و آداب روزانه بزرگان" جمع آوری نموده است.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب عادات و آداب روزانه بزرگان