کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        تمرکز قدرتمند

        قیمت:
        85,000 تومان 80,750 تومان

        مشخصات کتاب تمرکز قدرتمند

        ناشر
        تعداد صفحات
        68 صفحه
        شابک
        9789642334490
        سال انتشار
        1402
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب تمرکز قدرتمند

        حتما تابه‌حال برایتان پیش آمده که در بسیاری از شرایط زندگی خود، احساس کنید افسار ذهنتان پاره شده است و دیگر در اختیار شما نیست. یا هنگام انجام کارها احساس کرده‌اید که با هیچ روشی نمی‌توانید روی موضوع مورد نظرتان تمرکز کنید. این اتفاق و تجربیات می‌توانند بسیار آزاردهنده باشند و درنهایت خستگی شدید ذهنی را برایتان ایجاد کنند.
        کتاب تمرکز قدرتمند (Powerful Focus) یک اثر موفق و بسیار کارآمد در زمینه پرورش تمرکز عمیق است که تیبو موریس (Thibaut Meurisse) آن را نوشته است. با خواندن این کتاب جذاب متوجه می‌شوید که تمرکز یکی از مهم‌ترین دارایی‌های شماست که باید در جهت پرورش آن حرکت کنید. موریس به‌سادگی دلایل حواس‌پرتی و راه‌های مقابله با آن را به شما نشان می‌دهد و یادآوری می‌کند که تفاوت یک فرد معمولی با یک شخص موفق، در میزان تمرکز آن‌هاست. چراکه در بسیاری از مواقع، رسیدن به اهداف در گرو داشتن تمرکز است و زمانی که ندانید چگونه باید این مهارت را در خود پرورش دهید، دستیابی به آنچه در ذهن دارید نیز برایتان سخت‌تر خواهد بود. بنابراین اگر می‌خواهید در زندگی خود به‌عنوان یک فرد موفق شناخته شوید، بهتر است با این کتاب و تمرین‌های روزانه آن همراه شوید.
        کتاب تمرکز قدرتمند شما را به سطوحی از موفقیت می‌رساند که هرگز فکرش را هم نمی‌کردید و زمانی که پس از انجام تمرین‌های آن، دوباره به خودتان نگاه می‌کنید، تصویر یکی از متمرکزترین افراد دنیا را در خود می‌بینید. موریس در این کتاب و طی یک هفته با شما همراه می‌شود و مانند یک استاد تمام‌عیار هر آنچه را که برای دستیابی به تمرکز صحیح و کارآمد نیاز دارید، در اختیارتان قرار می‌دهد. پس اگر می‌خواهید از شر افکار مزاحم و حواس‌پرتی‌های دردسرساز رها شوید، بهتر است همین حالا خواندن این کتاب را شروع کنید و زندگی شخصی و کاری‌تان را یک تکان اساسی دهید.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب تمرکز قدرتمند