کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        فاتحان آگاه بازار

        0 (0)
        قیمت:
        110,000 تومان 104,500 تومان

        مشخصات کتاب فاتحان آگاه بازار

        تعداد صفحات
        154 صفحه
        شابک
        9789641942146
        سال انتشار
        1402
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب فاتحان آگاه بازار

        فروش را دست‌کم نگیرید. فروش یعنی فرآیندی که در طی آن کالا از تامین کننده به بازار و از بازار به مصرف کننده می‌رسد. فروش یعنی یافتن بازار برای کالا (بازاریابی) و گرفتن سهمی از بازار (بازارگیری).
        فروش یعنی فرآیند تبادل کالا بین تقاضا کننده و عرضه کننده و از این روی است که به اقتصاد «جان» می‌دهد. فروش یعنی قبولاندن کالایی به خریداران محتمل یا نامحتمل و از این روی است که می‌توان گفت که کالا را «عینیت» می‌بخشد.
        «هیچ چیز در جهان، بدون فروش موفق، واقعیت پیدا نمی‌کند».
        اما فروش، فرآیندی خودران نیست، فاعل می‌خواهد و فاعل آن «فروشنده» است. و فروشنده‌ی اثرگذار در جهان امروز فروشنده‌ای است که برای انجام بازاریابی و بازارگیری، راهبرد می‌سازد و راهبردهایش داده‌محور و کمی‌نگر می‌باشند و از این روی «فروشنده‌ی راهبردساز» است.
        این کتاب بر اساس ۳ دهه سابقه‌ی اجرایی نویسنده در این حوزه، تلاشی است برای بازنمایی بالاترین کیفت‌های جهانی در حوزه‌ی بازاریابی و بازارگیری شامل کاربرد شاخص‌های اقتصادی، توابع و کشش‌های تقاضا و عرضه، پیش‌بینی چالش‌ها و فرصت‌های بازار، طراحی برنامه‌ی بازارگیری و … .
        این کتاب آموزش «سخن‌ورزی» در مقام «فروش» نیست، آموزش «علمی‌نگری و داده‌محوری» در فروش است. و به امید آن نوشته شده که نسل جوان فروشندگان و مدیران بازاریابی و فروش کشور را به جای تکیه به «قضاوت‌های شهودی و تجربی صرف» به «تحلیل داده، گزارش کمی و قضاوت علمی» تشویق کند. باشد که به ایجاد رشد پایدار و مداوم در اقتصاد کشور، کمک کند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب فاتحان آگاه بازار