کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        زیبایی شناسی و سیاست

        قیمت:
        60,000 تومان 57,000 تومان

        مشخصات کتاب زیبایی شناسی و سیاست

        تعداد صفحات
        312 صفحه
        شابک
        9786001756610
        سال انتشار
        1393
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        وزیری
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب زیبایی شناسی و سیاست

        زیبایی شناسی و سیاست که با ترجمه لیلی عمرانی و فرشید ابراهیمیان منتشر شده است مجموعه مقالاتی با موضوع زیبایی‌شناسی و سیاست از از «تئودور آدورنو»، «والتر بنیامین»، «ارنست بلوخ»، و «جورج لوکاچ» و مقاله‌ای در انتها از «فردریک جیمسون». است. متون جمع آمده در این مجلد، به دلیل ارتباط مطالب و وجوه مشترک میان […]

        زیبایی شناسی و سیاست که با ترجمه لیلی عمرانی و فرشید ابراهیمیان منتشر شده است مجموعه مقالاتی با موضوع زیبایی‌شناسی و سیاست از از «تئودور آدورنو»، «والتر بنیامین»، «ارنست بلوخ»، و «جورج لوکاچ» و مقاله‌ای در انتها از «فردریک جیمسون». است.

        متون جمع آمده در این مجلد، به دلیل ارتباط مطالب و وجوه مشترک میان آن‌ها، انتخاب شده است. نویسندگان هر مقاله در ابتدای مقالاتشان معرفی شده‌اند. هدف از ارائهٔ معرفی‌های کوتاه این است که خوانندهٔ انگلوساکسون در جریان صبغه و سابقهٔ زندگی نویسندگان مقالات و وضعیت فرهنگی آن‌ها و در نهایت مبادلات پی‌درپی مندرج در آن‌ها قرار گیرد.

        تهیهٔ خلاصهٔ مطالب به عهدهٔ رادنی لیولیکستون، پزی اندرسون، و فرانسیس مالهرن بوده است. مترجمان متون آنیا بوستوک، استوارت هود، رادنی لیولیکستون، فرانسیس مک‌دوناگ، و هاری روهن بوده‌اند. رونالد تیلور نیز ترجمه‌های تهیه‌شده برای این کتاب را ویرایش کرده است. در پایان کتاب هم مقاله‌ای از فردریک جیمسون را می‌خوانیم که در واقع اختتامیه‌ای معاصر است.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب زیبایی شناسی و سیاست