کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        از عشق گفتن

        0 (0)
        قیمت:
        229,000 تومان 217,550 تومان

        مشخصات کتاب از عشق گفتن

        تعداد صفحات
        288 صفحه
        شابک
        9786222545109
        سال انتشار
        1402
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب از عشق گفتن

        ناتاشا لان در کتاب از عشق گفتن، با پرسیدن سؤال‌‏هایی هوشمندانه، تلاش کرده تمام ابعاد و جنبه‌های روابط انسانی را پوشش بدهد و چالش‌ها و موهبت‌های آن را به مخاطبان بنمایاند. از این‌رو به مضامینی همچون عشق، جدایی، نیازهای جنسی، تفاوت بین فانتزی عاشقانه و واقعیت، وسواس فکری درباره‌ی عشق، ساختن رابطه‌ی خوب، زندگی بعد از طلاق، زندگی پس از مرگ همسر، دوام رابطه‌ی عاشقانه پس از نقص عضو یکی از همسران، فرزنددارشدن، سقط جنین، بارداری و مرگ فرزند می‌پردازد.

        کتاب از عشق گفتن مجموعه‌ای ارزشمند از بیست‎‌وپنج گفت‎‌وگوی صمیمی با برخی اندیشمندان امروز جهان است. ناتاشا لان، روزنامه‌نگار بریتانیایی، طی چندین سال این مصاحبه‌ها را انجام داده و گلچینی از آن‌ها را در این کتاب به چاپ رسانده است. آلن دو باتنِ فیلسوف درباره‌ی «روان‌شناسی تنهایی» صحبت می‌کند، فیلیپا پریِ روان‌کاو از عشقی می‌گوید که «به‎‌مرور زمان» ساخته می‌شود و رکسان گیْ نویسنده‌ی مشهور «تعریف نوینی از عشق» ارائه می‌دهد.

        گفت‌‏وگوهای موجود در این کتاب روایت‌هایی درباره‌ی عشق‌اند. به‎‌علاوه در این موردند که انسان‌ها چگونه به هم کشش پیدا می‎‌کنند و چرا از یکدیگر ناامید می‌شوند، چگونه آسیب می‌بینند و چگونه شفا می‌یابند. وقتی فکر می‌کنند ادامه‌ی راه برای‌شان امکان‌پذیر نیست، چگونه ادامه می‌دهند و می‌کوشند معنای چیزی را بفهمند که زندگی از آن‌ها دریغ کرده است.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب از عشق گفتن