کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        فیزیولوژی ورزشی 1

        ویژه تندرستی، آمادگی و عملکرد ورزشی
        قیمت:
        569,000 تومان 540,550 تومان

        مشخصات کتاب فیزیولوژی ورزشی 1

        ناشر
        تعداد صفحات
        424 صفحه
        شابک
        9786003557956
        سال انتشار
        1402
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رحلی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب فیزیولوژی ورزشی 1

        چهارمین ویراست کتاب فیزیولوژی ورزشی جلد یک (ویژه تندرستی، آمادگی و عملکرد ورزشی) قویتر از سه ویراست پیشین تدوین شده و گسترش یافته است. با این حال، هدف ویراست جدید، حفظ ساختار سه ویراست پیشین بود. بدان معنا که هدف، بیان مفاهیم فیزیولوژی ورزش با روشی ساده و قابل فهم بود به گونه ای که دانشجویان بتوانند اصول بنیادین فیزیولوژی ورزش را در موقعیت های کاری گوناگون به کار بگیرند. مشتریان اصلی این کتاب عبارتاند از دانشجویان حرکت شناسی، علوم ورزشی، تندرستی، مربیگری و تربیت بدنی و دانشجویانی که در برنامه های آمادگی پیش از تدریس شرکت می کنند و به طور کل دانشجویان رشته علوم ورزشی که هدفشان یادگیری آمادگی جسمانی، توانبخشی و علم تمرین است و نیز متخصصان تندرستی.

        همانند دیگر کتاب های این حوزه، اطلاعات بسیار زیادی ارایه می شود. بیشتر این اطلاعات براساس یافته های پژوهشی خلاصه و تصویرسازی شده اند. با این حال، گاهی از مطالعات پژوهشی ویژهای برای بیان یک مطلب ویژه بهره گرفته شده است؛ با این باور که دانشجویان باید درک پژوهشی خود را برای پژوهش و پایداری در تغییرات سریع پژوهش گسترش دهند. کادرهای ملاحظات پژوهشی که گاهی با شواهد بالینی برجسته شدهاند به دانشجویان کمک میکند تا ارتباطی بین متن و یافته های فیزیولوژی ورزش برقرار کرده و نیز به آنها کمک می کند بتوانند یافته های پژوهشی را در میدان به کار بگیرند. تعریف ما از «شواهد بالینی» به موقعیت های بسیاری گفته می شود که دانشجویان فیزیولوژی ورزش ممکن است در دوره دستیاری یا استخدام احتمالی با آن مواجه شوند. همه کادرهای «ملاحظات پژوهشی»، مطالعات کاربردی و مبانی جدید یا قدیمی و نیز شواهد تجربی مهم حوزه فیزیولوژی ورزش را برجسته می کنند.

        همه فصل ها منبع دارند و فهرست کامل منابع استفاده شده در پایان همان فصل ارایه شده تا دانشجویان بتوانند در صورت لزوم به آنها مراجعه کرده و با کارها و پروژه های آزمایشگاهی با جزییات بیشتر آشنا شوند. هم چنین، منابع زیاد بر این نکته تاکید می کنند که دانش ما در فیزیولوژی ورزش بر مبانی پژوهشی قوی استوار است.
        دانش فیزیولوژی ورزش هر روز رشد کرده و گسترش می یابد. همه اعضای هیئت علمی دانشگاه ها باید مبانی را برای دانشجویان روش کنند. به این منظور، ما (نویسندگان) تلاش کرده ایم، این کتاب را منعطف و قابل انتخاب، به ویژه در سازماندهی محتوای آن، تدوین کنیم.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب فیزیولوژی ورزشی 1