کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        ژوزف فوشه

        قیمت:
        220,000 تومان 209,000 تومان

        مشخصات کتاب ژوزف فوشه

        تعداد صفحات
        424 صفحه
        شابک
        9786005847307
        سال انتشار
        1390
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        سایر
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب ژوزف فوشه

        کتاب ژوزف فوشه با عنوان اصلی به انگلیسی (Fouche) اثری از استفان تسوایک (Stefan Zweig) است که با ترجمه نسیم احمدی خلیلی ، توسط انتشارات نسل آفتاب منتشر شده است.
        استفان تسوایک زاده 1881 در وین اتریش است. او دکتری فلسفه دارد که شهرت این نویسنده بیشتر بخاطر رمان های کوتاه او از جمله داستان شطرنج و آموک، وجدان بیدار، آشفتگی احساسات، دختر دفتر پستی و همینطور چند زندگی نامه می باشد. او در سال 1942 همراه با همسر دوم خود اقدام به خودکشی کرد.
        کتاب حاضر موضوعی تاریخی دارد در باره شخصی بنام ژوزف مورفه که پدر و نیاکانش دریانورد و بازگان بودند ولی ژوزف علاقه ای به این حرفه نداشت و در کار معلمی و خدمت در کلیسا روزگار می گذراند، می توان گفت او یکی از تواناترین رجال سیاسی بوده که با توجه به اتفاقاتی که برایش رخ داده محکوم به گیتین و اعدام شد و توانست خود را نجات دهد و به زندگی سیاسی خود ادامه دهد ...
        در بخشی از این کتاب می خوانیم :
        " دیگر دولتمندان سیاسی نمی توانند در برابر سپهبدان و سر لشگران و همه این شمشیر داران اظهار عقیده نمایند و به ویژه در باره دار و دسته کرس که هریک ار آنان می خواهد در زیر شنل قاقم خود، گذشته پست خود را پنهان نمایند، پس تصمیم بر این گرفتند که صحنه سیاسی بر پا کرده و یک شاهکار نمایشی نشان دهند. "

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب ژوزف فوشه