کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        14 قصه، 14 معصوم (مجموعه ی 14 جلدی)

        0 (0)
        قیمت:
        95,000 تومان 90,250 تومان

        مشخصات کتاب 14 قصه، 14 معصوم (مجموعه ی 14 جلدی)

        تعداد صفحات
        344 صفحه
        شابک
        9786000818791
        سال انتشار
        1402
        نوبت چاپ
        13
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب 14 قصه، 14 معصوم (مجموعه ی 14 جلدی)

        معرفی کتاب

        این مجموعه کتاب ها که برای گروه سنی کودک و نوجوان نوشته شده اند در چهارده جلد جداگانه منتشر شده اند. کتاب هایی که هر یک گویای زندگی یکی از ائمه اطهار هستند و تالیف آنها را حسین فتاحی و تصویرگری آن را هم محمد رضا دادگر برعهده داشته است.

        "14 قصه، 14 معصوم" عنوانی است که در کنار نام یکی از ائمه اطهار و معصومین بر جلد هر یک از این کتاب ها جای گرفته و مخاطبان کم سن و سال این کتاب ها را به مطالعه بخشی از زندگی بزرگان دین اسلام دعوت می کند. داستان اولین جلد از این کتابها با زندگی خاتم الانبیاء، حضرت محمد(ص) آغاز شده و آخرین جلد هم به زندگی امام موعود، حضرت مهدی(ع) اختصاص پیدا کرده است.

        عنوان کتاب های این مجموعه به ترتیب "14 قصه، 14 معصوم" ازحضرت محمد(ص)، امام علی(ع)، حضرت فاطمه(س)، امام حسن(ع)، امام حسین(ع)، امام زین العابدین(ع)، امام محمد باقر(ع)، امام جعفرصادق(ع)، امام موسی کاظم(ع)، امام رضا(ع)، امام محمد تقی(ع)، امام علی النقی(ع)، امام حسن عسگری(ع) و امام مهدی(ع) است.

        از بارزترین ویژگی های این داستان ها می توان به زبان ساده ای اشاره کرد که در آنها به کار رفته و به دلیل همین سادگی، داستان ها برای کودکان دبستانی قابل درک و جذاب شده اند. فتاحی نویسنده این کتاب، ضمن رعایت سندیت وقایع تاریخی هر داستان و ذکر نام دقیق شخصیت ها، مکان ها و تاریخ ها سعی کرده تا جنبه داستانی آثار مورد نظر را هم نادیده نگیرد. از این طریق علاوه بر بازنگری حوادث و شرح زیبایی های زندگی این چهارده معصوم، خواننده به پیگیری هر داستان و مراجعه به کتاب بعدی تشویق می شود.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب 14 قصه، 14 معصوم (مجموعه ی 14 جلدی)