کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        ربات مخفی

        قیمت:
        80,000 تومان 76,000 تومان

        مشخصات کتاب ربات مخفی

        ناشر
        شابک
        9786004903035
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب ربات مخفی

        یک رمان جذاب، مفرح، سرگرم‌کننده، طنزآمیز، علمی – تخیلی و فلسفی برای کودکان. کتاب «رُبات مخفی: نخستین سال انسان بودنم»، با عنوان اصلی Undercover Robot: My First Year as a Human، رمانی است که از خلال قصه‌ای جذاب و طنزآمیز، کودکان را با دنیای شگفت‌انگیز هوش مصنوعی و پرسش‌های فلسفی و اخلاقی و هویتی برآمده از آن آشنا می‌کند.
        هوش مصنوعی از موضوعات داغ عصر جدید و دنیای پیشرفتۀ امروز است. این پدیده پرسش‌هایی مهم و بنیادین را درباره آینده انسان پیش کشیده است مبنی بر اینکه اگر هوش مصنوعی به پدیده‌ای فراگیر بدل شود، تکلیف موضوعاتی چون اخلاق و هویت و آگاهی چه خواهد بود و چه تحولی در طرز تلقی انسان از این موضوعات پدید خواهد آمد؟ کتاب «ربات مخفی» همین پرسش‌ها را به زبانی آشنا برای کودکان و کسانی که تازه وارد قلمرو آشنایی با هوش مصنوعی و مطالعه درباره آن شده‌اند پیش می‌کشد.
        دیوید ادموندز و برتی فریزر در کتاب «ربات مخفی» هوش مصنوعی را به عوالم مدرسه و میان بچه‌مدرسه‌ای‌ها برده‌اند و این‌گونه، باب آشنایی اولیه با اندیشه‌ها و پرسش‌های فلسفی درباب موضوعاتی چون هوش مصنوعی و آگاهی و ذهن و هویت و اخلاق را گشوده‌اند.
        کتاب «ربات مخفی» هم کتابی جذاب و سرگرم‌کننده برای کودکان و نوجوانان است و هم کتابی خواندنی برای بزرگسالان علاقمند به داستان‌های علمی – تخیلی با حال‌وهوایی شاد و طنزآمیز.
        متن اصلی کتاب «ربات مخفی» اولین بار در سال 2020 منتشر شده است.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب ربات مخفی