کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        هالی بنکس و کوله باری از ترس هایش

        قیمت:
        390,000 تومان 370,500 تومان

        مشخصات کتاب هالی بنکس و کوله باری از ترس هایش

        ناشر
        تعداد صفحات
        504 صفحه
        شابک
        9786002537508
        سال انتشار
        1402
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب هالی بنکس و کوله باری از ترس هایش

        رمانی دربارۀ اضطراب‌ها و روزمرّگی‌های زنی که هم مادر است و هم همسر و هم در رؤیای فیلمسازی. کتاب «هالی بنکس و کوله‌باری از ترس‌هایش»، با عنوان اصلی Holly Banks Full of Angst، اولین رمان جولی والری، نویسندۀ امریکایی، است.
        جولی والری در کتاب «هالی بنکس و کوله‌باری از ترس‌هایش» این پرسش را پیش می‌کشد که آیا در جهان واقعی می‌شود یک مادرِ کامل و بی‌عیب‌ونقص بود یا این حرف‌ها فقط مالِ فیلم‌های آبکی و دنیای مجازی است؟
        کتاب «هالی بنکس و کوله‌باری از ترس‌هایش» تصویری از واقعیت یک مادر، با همۀ اضطراب‌ها و تشویش‌ها و اشتباهات و ضعف‌ها و مشغله‌هایش، را مقابل تصویرِ آرمانی و فانتزی‌ای که از مادر بودن ارائه می‌شود قرار می‌دهد تا نشان دهد آن تصویر آرمانی چقدر غیرواقع‌بینانه و کذب است و واقعیت چیز دیگری‌ست.
        کتاب «هالی بنکس و کوله‌باری از ترس‌هایش» همچنین، با طنزی گزنده، تصویری از انتظارات جامعۀ مردسالار از زن و جایگاه زن در چنین جامعه‌ای ترسیم می‌کند؛ جامعه‌ای که مردها در آن دست بالا را دارند و درحالی‌که خود را بری از خطا می‌بینند، حق‌به‌جانب و با نگاه‌های سرزنش‌آمیز، خطاهای زنان را نظاره می‌کنند و تذکر می‌دهند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر