کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        یوگا درمانی

        قیمت:
        190,000 تومان 180,500 تومان

        مشخصات کتاب یوگا درمانی

        ناشر
        تعداد صفحات
        256 صفحه
        شابک
        9786003402102
        سال انتشار
        1402
        نوبت چاپ
        2
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب یوگا درمانی

        یوگا در بسیاری از کشورهای جهان گسترش چشمگیری داشته است. سالیان درازی بود که در خارج از هند باورهای نادرستی دربارهٔ ماهیت یوگا وجود داشت. بسیاری از مردم برای آن سیمایی مرموز و اسرارآمیز قائل بودند و تصور می‌کردند این «آیین مذهبی» تنها برای کسانی می‌تواند جالب باشد که می‌خواهند با کناره‌گیری از جامعه، نوعی سلوک و طریقت زاهدانهٔ همراه با ریاضت را در پیش بگیرند. در سال‌های اخیر بیشتر به جنبهٔ هنری یوگا توجه شده است و بسیاری از زنان و مردان علاقه‌مندند تا در حرکات یوگایی مهارت پیدا کنند. بسیاری از کسانی‌که در دهه‌های گذشته جزء سرسخت‌ترین دشمنان یوگا بودند، این روزها به جمع طرفداران آن پیوسته‌اند.

        قوانین یوگا اصول و رسوم زندگی است و با عصر و قومیت خاصی پیوند و ارتباط ندارد. یوگا همهٔ اسرار خود را در اختیار کسانی می‌گذارد که می‌خواهند از تجربیات دانایان قدیم برای رویارویی با مشکلات و مصائب امروزی استفاده کنند. قوانین و اصول یوگا آنچه را برای پاک شدن و دوری از پلیدی‌ها لازم است، بیان می‌کنند. یکی از اهداف یوگا رسیدن به نوعی تعادل و هماهنگی در جسم است، چرا که اگر بدن آدمی مانند ماشین به‌دقت کار کند، این تعادل جسمی در جان و روح او هم منعکس می‌شود و در این صورت دسترسی به افکار پاک و عالی با سهولت بیشتری امکان‌پذیر است.

        هدف اصلی نویسنده در این کتاب، کسب سلامتی کامل بدون کمک از داروها است. اگر شما، مانند بسیاری از انسان‌های دیگر، در تارو پود استرس‌ها و تنش‌های زندگی مدرن گرفتار شده‌اید، این کتاب روش عملی رسیدن به آرامش را به شما می‌آموزد. برخی از بیماری‌ها و ناراحتی‌هایی که در این کتاب برای آنها درمان‌های یوگایی پیشنهاد می‌شود عبارتند از: استرس، بی‌خوابی، هیجانات، خستگی زودرس، چاقی، سوءهاضمه، دردهای کمر، آسم، برونشیت، دردهای مفصلی، برخی از انواع سردردها و بیماری‌های زنان.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب یوگا درمانی