کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        The 143-Storey Treehouse

        زبان اصلی
        0 (0)
        قیمت:
        210,000 تومان 199,500 تومان

        مشخصات کتاب The 143-Storey Treehouse

        تعداد صفحات
        301 صفحه
        شابک
        9781529047875
        سال انتشار
        1402
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب The 143-Storey Treehouse

        اندی گریفیث و تری دنتون، تیم پرفروش نیویورک تایمز، از خوانندگان دعوت می‌کنند تا در خانه درختی 143 داستانی خود با آن‌ها معاشرت کنند - یازدهمین کتاب از مجموعه کتاب‌های فصل مصور پر از طنز بی‌نظیر اندی و تری!
        اندی و تری در یک خانه درختی 143 طبقه زندگی می کنند. (قبلا یک خانه درختی 130 طبقه بود، اما 13 طبقه دیگر ساختند.) دارای یک آبفشان باقلا پخته است که هر ساعت یک ساعت فوران می کند، یک توپ ویرانگر، یک کلبه میلک شیک ماهی، یک ورد-او-ماتیک (آن همه کلمات را در تمام دنیا می داند!)، یک باغ سیب تافی که توسط مترسکی مهربان محافظت می شود، و یک زمین کمپینگ.
        اندی اخیرا کمی استرس داشته است، بنابراین تری تصمیم می گیرد بهترین راه برای استراحت رفتن به سطح زمین کمپینگ جدید آنها برای یک تعطیلات باشد. اما معلوم می شود که آنطور که برنامه ریزی شده آرامش بخش نیست. تری فراموش می کند چادر و غذا را بسته بندی کند، تلاش آنها برای ماهیگیری به فاجعه ختم می شود، داستان های شبح آور آتش کمپ کمی بیش از حد شبح آور هستند و سپس، برای بدتر شدن اوضاع، همه همکارهای اندی به طور مرموزی ناپدید می شوند. آیا اندی می تواند جنگل های تاریک را طی کند و به موقع آنها را نجات دهد تا نوشتن کتاب بعدی خود را به پایان برساند؟

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار اندی گریفیتس