کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        Love Unfu*ked

        زبان اصلی
        0 (0)
        قیمت:
        86,000 تومان 81,700 تومان

        مشخصات کتاب Love Unfu*ked

        تعداد صفحات
        111 صفحه
        شابک
        9780062952318
        سال انتشار
        1402
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب Love Unfu*ked

        قبول کنید که دلتان یکی از آن روابط فوق‌العاده، رضایت‌بخش و عمیق می‌خواهد؛ همان روابطی که درباره‌اش خوانده‌اید، شنیده‌اید، دیده‌اید یا حتی به خوابتان آمده‌اند، مگر نه؟ شاید مثل رابطهٔ پدر و مادرتان، یا دوستتان، یا فلانی که توی تلویزیون دیدید؛ یعنی حضور کسی که هوایتان را داشته باشد و شما هم هوایش را داشته باشید و همه‌چیز گل‌وبلبل شود. همهٔ ما چنین رابطه‌ای می‌خواهیم. اما در بحث از رابطهٔ واقعاً خوب، هِر را از بِر تشخیص نمی‌دهید. یک لحظه به این موضوع فکر کنید. خوب هضمش کنید. اجازه بدهید منطقش توی ذهنتان رخنه کند. چرا نمی‌توانید چنین رابطه‌ای داشته باشید؟ چون همیشه حالت ایدئال را به خوردتان داده‌اند، اما این واقعیت‌های تلخ را یادتان نداده‌اند که چنین رابطه‌ای به چه چیزهایی نیاز دارد. در این کتاب می‌خواهیم با هم نگاه مفصلی به این نیازمندی‌ها بیندازیم.

        چه بیست سالتان باشد و چه شصت سال، چه در حال حاضر (ولو به خوشبختی یا بدبختی) متأهل باشید یا نامزد یا مجرد، شاید حس کنید در عشق شانس نیاورده‌اید، یا آن‌قدر از اتفاقات گذشته سرخورده شده‌اید و زخم دیده‌اید که مثل یخ سرد و تنها و خفه و خسته و گم شده‌اید. درهرصورت این کتاب برای شماست.

        همهٔ ما می‌دانیم درنهایت چه انتظاری از یک رابطهٔ خوب داریم، اما چطور باید به آن برسیم؟ جواب این سوال را در کتاب رابطه ات را به فنا نده پیدا خواهید کرد.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار گری جان بیشاپ

        کتاب‌های مرتبط با کتاب Love Unfu*ked